Beantwoord

Telefoonnummers en notities weg.

• 26 mei 2016
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste forumleden,
Ik hoop dat iemand raad weet met dit probleem:
Afgelopen Zaterdag bij instellingen,mail mijn account uitgelogd om de reden dat ik continue een mail van Microsoft ontving dat er een mail op de server was blijven staan,telkens bij het verwijderen kwam de mail terug. Vandaar dat ik dacht even mijn mail account verwijderen en daarna weer toevoegen.
Na het opnieuw inloggen van mijn mail account kwam ik erachter dat ik enorm veel telefoonnummers en notities kwijt ben uit mijn bestand.
Ik had de laatste back up uitgevoerd in Okt 2015 en alles wat erna is opgeslagen ben ik kwijt...!!
Is er enige mogelijkheid de telefoon terug te zetten naar de dag voordat ik mijn mail account uitgelogd had zodat ik de telefoonnummers en notities terug kan krijgen..,?
In afwachting van de reddende engel..;)
BVD,
Dennis
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2016, 14:43

Hey Dennis,

Het aanmaken van meerdere topics is tegen de huisregels, omdat dit zorgt voor een onoverzichtelijk forum. Op jouw eerdere bericht is al gereageerd, door een medeklant dus ik verwijs je dan ook daarheen en dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dennis,

Het aanmaken van meerdere topics is tegen de huisregels, omdat dit zorgt voor een onoverzichtelijk forum. Op jouw eerdere bericht is al gereageerd, door een medeklant dus ik verwijs je dan ook daarheen en dit topic gaat op slot.