Beantwoord

Terugzetten reservekopie duurt lang

• 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 13657 Bekeken

Is het normaal dat een reserve kopie terugzetten via I-cloud zo verschrikkelijk lang duurt? De winkel heeft me naar huis gestuurd dat ik het daar verder moest afmaken maar ben nu al vanaf 13 uur aan de gang, ruim 4 uur dus!! ik hoop dat iemand mij een tip kan geven om het proces te versnellen!!! alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2017, 10:15

Hey Cant wait,

Dat is wel lang, maar het is niet onmogelijk! Het zou nu echter wel afgerond moeten zijn, is dat wel het geval? :S

Je was in de winkel om een back-up terug te laten zetten en daarna ben je naar huis gegaan om het daar af te ronden? Dit onderbreekt natuurlijk wel een proces, dus misschien had dat er ook mee te maken. Daarnaast is het afhankelijk van de grootte van de kopie en de sterkte van jouw WiFi-verbinding. Als de reservekopie erg groot is en het internet langzaam, dan kan het inderdaad een behoorlijke tijd duren. Controleer op momenten dat het heel lang duurt, of de verbinding van het netwerk wel sterk genoeg is.

Laat je ons weten of het ondertussen wel gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Cant wait,

Dat is wel lang, maar het is niet onmogelijk! Het zou nu echter wel afgerond moeten zijn, is dat wel het geval? :S

Je was in de winkel om een back-up terug te laten zetten en daarna ben je naar huis gegaan om het daar af te ronden? Dit onderbreekt natuurlijk wel een proces, dus misschien had dat er ook mee te maken. Daarnaast is het afhankelijk van de grootte van de kopie en de sterkte van jouw WiFi-verbinding. Als de reservekopie erg groot is en het internet langzaam, dan kan het inderdaad een behoorlijke tijd duren. Controleer op momenten dat het heel lang duurt, of de verbinding van het netwerk wel sterk genoeg is.

Laat je ons weten of het ondertussen wel gelukt is?

Reageer