Sticky Beantwoord

Tips om je iPhone-batterijduur te verlengen!

• 28 november 2014
  • 58 reacties
  • 53266 Bekeken

Toon eerste reactie

58 reacties

Ja was ik wel blij mee
Laat ook je batterij helemaal leeg gaan voordat je heb oplaad beter voor levensduur van de batterij
Ok dat ga ik zeker even doen
Eerlijk gezegd nooit gedaan
Ik laad hem ook nooit 100-% op vanwege elke keer een beetjezz
Eerst een beetje thuis en Dan weer een beetje in de auto..
hallo! als je je telefoon even niet gebruikt kun je m op vliegtuigstand zetten. of de helderheid van je telefoon wat lager zetten. deze 2 dingen besparen in ieder geval iets van je batterij! Groetjes.
Geweldige tips allemaal!

Ik ben blij dat de telefoon uitzetten, niet als optie is geboden. 😛
Bluetooth uitzetten
Badge +9
Geweldige tips allemaal!

Ik ben blij dat de telefoon uitzetten, niet als optie is geboden. :P
Of een nieuwe telefoon kopen :P

Ik heb het laatst wel gedaan, van 24 uur batterij lukt het nu 48 uur 🙂
Whattsapp gesprekken wissen helpt ook om langer met je batterij te doen.
Batterij calibreren door home toets en uit/aan knop te gelijk indrukken tot dat toest uit en weer aan gaat verschijnt dan het Apple logo doe dit Als de batterij onder de 40% is en is aangesloten op de lader. Hij laat normaal op tot 90% de laatste 10% duurt langer. Haal hem pas van de lader als hij helemaal vol is dit heeft bij mij geholpen
Externe oplader mee! Ideaal
Oh en vliegtuigstand is ook echt ideaal
Badge +9
Oh en vliegtuigstand is ook echt ideaal
Alleen aan te raden als je geen gesprekken/SMS'jes verwacht, je bent totaal niet meer bereikbaar :)
Ik raad dit alleen aan als het echt niet anders kan, maar ook "niet storen" helpt al enorm als je erg veel berichten krijgt (scherm licht op, trilt, maakt geluid en eventueel kan de camera nog flitsen ook voor elke notificatie)
Apps sluiten na gebruik, helderheid verminderen. Tegenwoordig op je ook energiemodus. Gaat goed!
Telkens als ik mijn telefoon even veel gebruik en daarna ontgrendel schuif ik alle apps even snel weg. Ik doe het nu automatisch en ik merk wel dat hij dan minder snel leeg gaat omdat niet alles meedraait op de achtergrond.
Reputatie 6
Badge +17
@Britney,

Welkom op het forum! Dat is zeker een goede tip, bedankt voor het delen! 🙂

Heb je al een beetje rondgekeken op het forum? Als je het leuk vind kun je je in dit topic voorstellen. We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Als je vragen hebt, stel ze gerust op het forum. We helpen je graag!
Helderheid omlaag
Uitloggen in app-store, zodat er niet automatisch updates van apps uitgevoerd worden
Handig.
1 keer in de week helemaal uitzetten en af en toe aan/uit knop indrukken tot dat je de telefoon uit kunt zitten ( niet helemaal uitzetten) en dan de homeknop vast blijven houden tot dat hij weer stand-by is.
Zet het scannen van de WiFi uit! Scheel een hoop
Top die tips
@Lodan, mag ik nog even zeggen dat ik jouw onderschrift echt fantastisch vind! 🙂
Gewoon een powerbank meenemen?
Reputatie 7
Badge +15
Dat kan natuurlijk ook! 😉
Ben blij dat ik dit nu weet thanks!
Top bedankt heeft goed geholpen!!

Reageer