Beantwoord

Toetsenbord is blauw bij openen

• 21 januari 2018
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Hallo ik heb al 3dagen de iphone 8plus ik heb sinds ik whatsapp erop heb staan de hele tijd als ik me toetsenbord open een blauw toetsenbord dit duurt ongeveer 1sec en dan is het weer weg heb alles opnieuw geinstalleerd maar hij blijft het doen???
icon

Beste antwoord door Johrick 21 januari 2018, 16:45

Hi Demi1996,

Je hebt dus de laatste software update gedaan en na die update krijg je nog steeds een blauw toetsenbord openstaan gedurende 1 seconde?

Je geeft ook aan dat het probleem zich voordoet sinds dat jij WhatsApp heb gedownload, heb je daar ook de laatste versie van?

Wat je ook zou kunnen doen is je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? Maak eerst een back-up van je gegevens.

Ik hoop dat het lukt! Laat je het even weten of het gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Demi1996,

Heb jij de laatste software versie van je Iphone 8+? Zo nee dan raad ik aan om je toestel naar de laatste versie te downloaden :)

Of heb je misschien een béta versie gedownload? Als je een béta versie hebt kan het nog wel eens voorkomen dat er foutjes inzitten. Ik raad je dan ook aan om in dit geval de béta versie te verwijderen en de normale versie te downloaden.

Ik hoop dat 1 van deze 2 oplossingen je probleem oplost. Mocht dit niet het geval zijn laat je het dan even weten? Dan kunnen we verder kijken wat het probleem kan zijn.
Hoi jaa ik hwb gisteren software update gehad heb nu de 11.2.2 dat gaf hij aan tot ik hem moest installeren
Reputatie 4
Badge +3
Hi Demi1996,

Je hebt dus de laatste software update gedaan en na die update krijg je nog steeds een blauw toetsenbord openstaan gedurende 1 seconde?

Je geeft ook aan dat het probleem zich voordoet sinds dat jij WhatsApp heb gedownload, heb je daar ook de laatste versie van?

Wat je ook zou kunnen doen is je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? Maak eerst een back-up van je gegevens.

Ik hoop dat het lukt! Laat je het even weten of het gelukt is? 🙂

Reageer