Vraag

Touchscreen iPhone 6 werkt niet goed

• 19 januari 2016
  • 5 reacties
  • 7454 Bekeken

Hallo,
Mijn iphone 6 is helemaal van slag. Het scherm werkt niet goed. Soms helemaal niet meer en soms gaat ie opeens iemand bellen. Of het scherm wisselt zonder dat ik het aanraak. Heel weird.
Opnemen gaat vaak niet omdat ik niet kan 'vegen'.
Herstart gedaan fanalen geprobeerd. Ruim 1 jaar oud.

5 reacties

Badge +5
Ik heb geen ervaring met een iPhone, maar bij mijn Android toestel heb ik dit ook wel eens gehad. Toen bleek het te verhelpen te zijn door het scherm een keer goed schoon te maken, hoewel het toen was dat een van de touch toetsen bleef hangen.

Mocht dat ook niet helpen, dan zal hij misschien toch nagekeken moeten worden door Apple. Waarschijnlijk het handigste via het punt waar je hem vandaan hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gerrie,

Welkom op ons Forum! :)

Het is inderdaad zeer aan te raden om je toestel eens goed, maar voorzichtig (!), schoon te maken. Zit er misschien een screen protector op? Deze kun je dan het beste even verwijderen. Er zitten verder geen barsten, scheuren of andere op je scherm?

Als de schoonmaak van je toestel geen effect heeft gehad, dan raad ik je aan om even langs een iCentre te gaan. Zij hebben logischerwijs veel kennis van deze zaken en hopelijk kunnen zij je ter plekken helpen. Er zitten iCentres in onder andere Wijchen, Arnhem en Oss.

Mochten zij je niet verder kunnen helpen, kun je het toestel ook bij ons ter reparatie aanbieden. Onze reparatieservice pakt het dan voor je op en wordt het binnen ongeveer 2 weken opgelost.

Hopelijk lukt het je al om het thuis op te lossen, we zijn in ieder geval benieuwd! Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bij mijn IPhone heeft het ook geholpen om het scherm een keer goed schoon te maken.
Hoi gerrie,

Misschien is je Iphone wel ligt gebogen of is je scherm instabiel. Je hebt hem nog maar een jaar, dus misschien kun je hem nog gratis omruilen voor een nieuwe. Meestal heb je namelijk 2 jaar garantie.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!!
Je hebt natuurlijk al hele goede antwoorden gekregen, alleen nog een kleine toevoeging van mijn kant. Ben je aangesloten bij het béta programma voor IOS? Indien dat zo is kan dit ook een oorzaak zijn. Ik heb zelf weliswaar gaan problemen met mijn Iphone 6 met béta, maar dit kan per gebruiker verschillen omdat toch elk apparaat net even andere instellingen heeft of net wat meer gebruikt wordt enz.

Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt!!

Reageer