Vraag

Traag internet en Maps laden niet op iPhone

• 7 juli 2017
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Extra veilig online staat die bij mij aan want ik kan de maps van mijn iPhone niet gebruiken en mijn internet is veelste traag kan ik dat ergen in zien en uit zetten ik hoor het graag

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferhat81,

Extra Veilig Online zit niet bij jou in het abonnement, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen. Je kunt trouwens altijd kijken welke bundels en welk abonnement je hebt in My T-Mobile.

Zou je eens een speedtest kunnen uitvoeren om te kijken wat voor snelheden je haalt? Wat zie je aan netwerk in het scherm staan? Zou je kunnen aangeven of je dit probleem overal ervaart of op één locatie? Ook zou ik je willen vragen om jouw simkaart even te controleren. Op die manier weten we direct of het aan de telefoon of simkaart ligt. Je vindt op deze pagina instructies om de sim te controleren.

Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie!
Waar kan ik dan in mijn bundel zien dat extra veilig online in zit ik kan het niet vinden de simkaart zal ik ook ff na checken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferhat81,

Extra Veilig Online zit dus niet in jouw abonnement, dus die zie je ook niet terug. 😉 Onder 'Mijn abonnement' zie je welke bundels je wél hebt. Ik had overigens nog een aantal vragen gesteld, als we daar antwoord op hebben kunnen we je verder helpen.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
OW ok ik heb mijn simkaart geprobeerd maar hij werkt wel maar het is zo dat mijn internet op alle plekken dat ik wel internet heb maar niet werkt dan zie ik wel 4g en 3G dan doe ik ff mijn toestel uit en weer aan dan werkt hij weer wel
Ik denk dat mijn simkaart niet goed is of dat er problemen zij bij t mobile netwerk denk ik maar weet niet zeker
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferhat81,

Aangezien je aangeeft dat je het probleem overal hebt, ligt het inderdaad waarschijnlijk aan de simkaart of het toestel. Als het op één plek gebeurde, dan zou het zo kunnen zijn dat het aan het netwerk op die locatie lag. Heb je jouw simkaart al eens in een andere telefoon getest en andersom? Op die manier weet je gelijk waar het aan ligt. Als je bijvoorbeeld de simkaart hebt geknipt of als deze beschadigd of vuil is, dan kan dat netwerkproblemen opleveren.

Als het inderdaad aan de simkaart ligt, dan kun je via My T-Mobile heel eenvoudig en snel een nieuwe simkaart bestellen. Deze krijg je dan binnen 3 werkdagen binnen en kun je gelijk thuis activeren.

Laat je weten of je nog vragen voor ons hebt? 🙂

Reageer