Beantwoord

Traag internet iPhone 6S

• 21 mei 2016
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt en hierbij een iPhone 6s 64 Gb genomen. Maar heb op deze telefoon een zeer slechte 4g verbinding. Ik heb de telefoon al meerdere keren uitgezet alles gewist en opnieuw ingesteld maar het blijft traag. Hopelijk weet iemand wat het is. Er staat gewoon 4g op het scherm. Maar een foto laden op whats app duurt al een eeuwigheid.
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2016, 09:28

Hey Richard,

Ook namens de moderators van harte welkom! :)

Zo te zien heeft KoenM je al wat vragen gesteld, maar het antwoord is eigenlijk erg simpel: Je hebt geen databundel en maakt dus gebruik van internet op basissnelheid (64 kbps). Dit is voldoende om te kunnen appen en simpele mails te sturen, maar bijlagen binnenhalen (zoals een foto) duurt dan inderdaad erg lang.

In jouw omgeving is 4G zeer stabiel, dus wanneer je via je My T-Mobile een databundel aanzet, zul je merken dat ook jij snel kunt internetten!

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen en of het gelukt is om gebruik te kunnen maken van 4G!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hoi Richard,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je zo'n langzame verbinding hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Vandaar enkele vragen.

- Heb je dit probleem overal, of alleen op een specifieke plek?
- Is je sim ook vervangen bij je nieuwe telefoon?
- Heb je ook problemen met andere apps? Of alleen via WhatsApp?
- Gewoon surfen via internet gaat wel soepel en snel?

Let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Ook namens de moderators van harte welkom! :)

Zo te zien heeft KoenM je al wat vragen gesteld, maar het antwoord is eigenlijk erg simpel: Je hebt geen databundel en maakt dus gebruik van internet op basissnelheid (64 kbps). Dit is voldoende om te kunnen appen en simpele mails te sturen, maar bijlagen binnenhalen (zoals een foto) duurt dan inderdaad erg lang.

In jouw omgeving is 4G zeer stabiel, dus wanneer je via je My T-Mobile een databundel aanzet, zul je merken dat ook jij snel kunt internetten!

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen en of het gelukt is om gebruik te kunnen maken van 4G!
Het zal wel komen omdat ik net verlengt heb en mijn nieuwe contract nog niet is ingegaan. Ik neem aan dat als mijn nieuwe contract in gaat ik dan de data uit mijn abonnement wel op snelheid ontvang.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Richard,

Op 29 juli gaat inderdaad je nieuwe contract in!

Bij je nieuwe contract heb je een internetbundel waarmee je wel snel internet zal gaan behalen. Mocht je in de tussentijd alvast gebruik willen maken van snel internet dan kun je, zoals David aangaf, een databundel activeren via My T-Mobile. 🙂

Ik hoop dat alles duidelijk is! Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Ik heb met mijn nieuw toestel verkregen door verlenging ook erg traag internet in het buitenland terwijl mijn Europa pas niet werkt. Ik heb nu al 2 x bundel gekocht in italie maar desondanks traag internet????
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Tom,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer