Beantwoord

Traag internet op iPhone

  • 24 januari 2017
  • 2 reacties
  • 449 Bekeken

Reputatie 2
ontzettend traag op mijn iphone 6s
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 januari 2017, 08:01

Hoi Kentie,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Traag internet, dat is wel heel erg vervelend. Vaak kan dit te maken hebben met de ontvangt van je mobiele telefoon. Heb je al een keer een reset gegeven? Vaak heb je dan weer de maximale snelheid. Proberen om je telefoon even te herstarten, dat wil soms ook nog wel eens lukken. Daarnaast is er gisteren een nieuwe update uitgekomen van IOS, misschien helpt dit ook weer een beetje.

En heb je wel een actieve databundel? Het kan ook zijn, zonder dat je het misschien zelf door hebt, niet een actieve databundel hebt. Daar moet dan iemand van T-Mobile naar kijken. Er zal vast wel iemand mee kijken van T-Mobile en je daar verder mee helpen, mocht bovenstaande niet hebben uitgehaald.

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Kentie,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Traag internet, dat is wel heel erg vervelend. Vaak kan dit te maken hebben met de ontvangt van je mobiele telefoon. Heb je al een keer een reset gegeven? Vaak heb je dan weer de maximale snelheid. Proberen om je telefoon even te herstarten, dat wil soms ook nog wel eens lukken. Daarnaast is er gisteren een nieuwe update uitgekomen van IOS, misschien helpt dit ook weer een beetje.

En heb je wel een actieve databundel? Het kan ook zijn, zonder dat je het misschien zelf door hebt, niet een actieve databundel hebt. Daar moet dan iemand van T-Mobile naar kijken. Er zal vast wel iemand mee kijken van T-Mobile en je daar verder mee helpen, mocht bovenstaande niet hebben uitgehaald.

Fijne dag nog!
Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik heb even voor je nagevraagd, en je hebt (zoals Serviceweb al aangaf) geen actieve databundel. Daar door surf je op de 'basis' snelheid van 64 kbps. Dat is genoeg voor bijvoorbeeld WhatsApp, maar niet voor websites bezoeken.

Groet,

Reageer