Beantwoord

Uitroeptekens bij foto's en reservekopie mislukt.

• 13 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 67963 Bekeken

Hii,

Ik heb een vraagje ik heb er echt al een tijd last van, ik heb bij mijn foto's uitroeptekens rechtsonderin, ik weet niet wat dat betekent maar ik kan die foto's niet meer gebruiken als profielfoto en ik zie ze niet goed, beetje pixelig, het is heel erg vervelend en ik wou paar minuten geleden een reservekopie maken van mijn iphone maar toen ik dat deed stond er "reserviekopie mislukt" ik heb niet zo veel eigenlijk amper nog ruimte over voor apps, en foto's ik weet jiet wat ik moet doen kan iemand me helpen?
Thanks alvast :)

Shésta
icon

Beste antwoord door Thalina 17 augustus 2016, 14:49

Hoi Shésta,

Bedankt voor het sturen van de screenshots! Ik heb even de eerste weggehaald, omdat daar jouw e-mailadres zichtbaar op was. Issam is vandaag een dagje vrij, dus ik help je even verder! 😉

Het lijkt erop dat je geen ruimte meer hebt op jouw iPhone, waardoor hij de hoge kwaliteit foto's niet kan ophalen van iCloud. Kun je eens kijken welke app's veel ruimte innemen? Dat kan bij Instellingen > Algemeen > Opslag > Opslag en iCloud-gebruik > Beheer opslag. Kun je eens een aantal app's verwijderen? Op deze pagina vind je nog een aantal andere tips om meer opslagruimte te krijgen. In dit geval kun je stap 2 van deze pagina beter overslaan. Als je wat ruimte hebt gemaakt op jouw iPhone, kun je dan nog eens proberen om een aantal foto's te downloaden zoals Issam hierboven aangaf? Lukt het dan wel?

Mocht dit niet werken, dan wil ik je adviseren om bij een Apple Store langs te gaan. Dan kunnen ze met je meekijken op jouw toestel en hopelijk het probleem verhelpen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Shésta,

Welkom op het forum. Mooie naam zeg! Waar komt deze vandaan?

Wat vreemd zeg. Hier heb ik niet eerder van gehoord. Zou je een printscreen kunnen maken door de home en power knop tegelijkertijd te indrukken en de afbeelding hier op het forum uploaden? Graag van de pagina waarop de foto (pixelachtig) te zien is en waarbij je de uitroepteken ook ziet staan.

Zie je deze foto's trouwens in de standaard gallerij applicatie? Zijn dit foto's die je gemaakt hebt met je telefoon of die je op een andere manier binnen hebt gekregen. Via bijvoorbeeld Whatsapp of e-mail.

Op welke manier probeer je een reservekopie te maken? Wanneer krijg je de foutmelding te zien? Heb je het al een keer geprobeerd via een computer of laptop met behulp van iTunes? Op onze toestelhulp pagina vind je de instructies voor het maken van een back-up.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Shésta. 🙂
Hey Issam!

Heel erg Bedankt voor het compliment 🙂, ik ben Koerdisch,

Heel erg bedankt voor je reactie terug ook :)

Ik zou graag een printscreen willen maken maar ik heb geen idee hoe ik dat hier op moet plaatsen..

Ik heb zeker foto's gemaakt met mijn eigen camera, & ook via snapchat, maar ik heb dus als ik terug ga kijken naar foto's van ongeveer 4maanden geleden kan ik de foto niet delen, als profielfoto zetten of gewoon niet goed bekijken en het is heel vervelend, het zijn ook screenshots het zijn bij alle foto's eigenlijk, als het foto's zijn van een tijdje geleden kan ik er gewoon niks mee :(

Laatst wou ik dus een reservekopie maken en dat was mislukt en er stond niet waarom 😕.

Dat wou ik doen omdat ik een idee had, alle fotos verwijderen en dan alles op google foto's zetten, dat kon dus niet dus ik deed het maar eerst op google foto's en daar laadde de foto ook weer pixelig! Echt word er helemaal gek van en dit is ongevwer al een halfjaar aan de hand

&ik heb het nog nooit geprobeerd met itunes ik ga het wel vanmiddag proberen, heel er bedankt voor je reactie ik hoop echt dat ik hier een einde aan kan maken,

Waar kan ik de foto's uplouden Hierop?
Reputatie 6
Badge +17
Hey Shesta,

Ah, dat verklaart waarom ik de naam niet eerder heb gehoord. Ik ga 'm in ieder geval niet snel vergeten. ;)

Graag gedaan hoor, jij ook bedankt voor je snelle reactie!

Je kan een foto uploaden door onderin je tekstvak te klikken op 'Afbeelding'. Zie ook de afbeelding hieronder.

Klik daarna op 'Bladeren' en selecteer de afbeelding die je wilt uploaden. Let wel op dat dit alleen via je computer of laptop kan.

Maakte je in het verleden toevallig gebruik van iCloud? Staat dit nu aan? Zou je dit willen inschakelen en willen inloggen met het account waar je gebruik van maakte? De pixelachtige foto's en de uitroepteken betekenen volgens dit topic dat het origineel van de foto's niet op je telefoon staan.

Controleer na het inloggen op iCloud of je de afbeeldingen wel goed weergegeven krijgt. Mocht je de afbeelding openen en deze blijkt nog steeds pixelachtig te zijn dan wil ik je vragen om rechts bovenin op 'Wijzig' te klikken. Dan zou de afbeelding gedownload moeten worden.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Shesta!
Hii Issam,

hahahaha dat is echt lief, thanks :)

Ik heb een paar foto's, ik heb altijd dezelfde icloud gehad, zoals je bij de bijlage ziet dat is mijn icloud,
ik heb ook icloud foto bibliotheek aan.

En wat je zei over dat ik op wijzigen moet klikken dat doe ik dus vaker maar dan krijg ik dit als melding: (de 2e foto)

de 3e foto daar zie je het pixelachtige zeg maar, en het uitroepteken rechts onderin.

en bij de 4e foto, dat is ook een melding die ik soms heb geen idee wat het inhoud..

Ik hoop dat je me verder kan helpen en bedankt voor je hulp echt aardig :)

Ik hoop uiteindelijk dat ik dit kan oplossen, heb btw ook die topic gelezen, ik snap niet echt wat er bedoelt word met originele foto's..

hoop weer een goede reactie te hebben! 🙂
Ik heb btw paar min. geleden foto's geïmporteerd naar mijn laptop, en er staan dus alleen alle foto's op zonder uitroep teken (iets meer dan 1000 foto's, en ik heb er eigennijk in totaal 6000 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shésta,

Bedankt voor het sturen van de screenshots! Ik heb even de eerste weggehaald, omdat daar jouw e-mailadres zichtbaar op was. Issam is vandaag een dagje vrij, dus ik help je even verder! 😉

Het lijkt erop dat je geen ruimte meer hebt op jouw iPhone, waardoor hij de hoge kwaliteit foto's niet kan ophalen van iCloud. Kun je eens kijken welke app's veel ruimte innemen? Dat kan bij Instellingen > Algemeen > Opslag > Opslag en iCloud-gebruik > Beheer opslag. Kun je eens een aantal app's verwijderen? Op deze pagina vind je nog een aantal andere tips om meer opslagruimte te krijgen. In dit geval kun je stap 2 van deze pagina beter overslaan. Als je wat ruimte hebt gemaakt op jouw iPhone, kun je dan nog eens proberen om een aantal foto's te downloaden zoals Issam hierboven aangaf? Lukt het dan wel?

Mocht dit niet werken, dan wil ik je adviseren om bij een Apple Store langs te gaan. Dan kunnen ze met je meekijken op jouw toestel en hopelijk het probleem verhelpen.
Hoihoi Thalina,
Ik dacht ook al wel dat het iets met mijn opslag te maken had, ik verwijder vaak dingen maar dan blijft het gewoon hetzelfde, ik wil Issam en jou heel erg bedanken voor de moeite 🙂 ik ga wel binnekort langs de apple store, thanks again!

Shésta
Reputatie 6
Badge +17
Hey Shésta,

Bedankt nog voor je uitgebreide reactie! Dat maakt het een stuk duidelijker. Wat het nog duidelijker maakt is als we de telefoon in de hand hebben en er zelf mee aan de slag gaan, dus in jouw situatie is het inderdaad verstandig om langs één van de Apple Stores te gaan of langs één van de T-Mobile Shops.

Houd je ons op de hoogte? Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar wat de oplossing uiteindelijk is. We hopen snel van je te horen Shésta!

Je hoeft trouwens niet alleen een berichtje te sturen als je een vraag hebt over je toestel, je bent altijd welkom op het T-Mobile Forum. 😉

Reageer