Vraag

Uitvallen Iphone 3GS

Hallo,

Ik heb nu anderhalf jaar mijn Iphone 3GS bij een T-mobile i-300 abbonement. Nu is er de afgelopen anderhalve maand een probleem opgetreden. Als ik hem gebruik wordt hij warm en valt hij ineens helemaal uit, dit gebeurt bij een 100% volle batterij. Hierna moet ik hem weer aanzetten, appeltje in het scherm en als ik hem hierna weer gebruik valt hij wederom uit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik ervaar dit als zeer vervelend. Wat kan ik hier het beste aan doen? Ik heb nog een abbonement tot april 2011 maar kan hier amper gebruik van maken...

Ik hoop op een snelle reactie!

1 reactie

Reputatie 2

Hallo,<br />
<br />
Ik heb nu anderhalf jaar mijn Iphone 3GS bij een T-mobile i-300 abbonement. Nu is er de afgelopen anderhalve maand een probleem opgetreden. Als ik hem gebruik wordt hij warm en valt hij ineens helemaal uit, dit gebeurt bij een 100% volle batterij. Hierna moet ik hem weer aanzetten, appeltje in het scherm en als ik hem hierna weer gebruik valt hij wederom uit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik ervaar dit als zeer vervelend. Wat kan ik hier het beste aan doen? Ik heb nog een abbonement tot april 2011 maar kan hier amper gebruik van maken...<br />
<br />
Ik hoop op een snelle reactie!

Denk dat je bedoeld dat je abo nog tot april 2012 loopt, in dat geval zou ik de iPhone ter reparatie aanbieden, omdat je bij t-mobile 2 jr. garantie hebt, indien het niet meer gerepareerd kan worden krijg je een refurb die niet van nieuw te onderscheiden is.

Suc6

Reageer