Vraag

Update iOs 10

• 10 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

na de up date Ios10 werken de apps niet goed meer

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonnynogwat,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer je problemen ervaart na de iOs 10 update. Kun je aangeven met welke apps jij problemen ervaart? En wat werkt er dan precies niet goed? Op deze pagina staan een aantal oplossing voor iOs 10 problemen. Wellicht zit de juiste oplossing er ook tussen voor jou.

Mocht dat niet het geval zijn laat dan even precies weten waar je tegen aanloopt dan kan ik je beter helpen.
Dank voor de reactie.

Er staan een aantal problemen en suggesties tussen waar ik wellicht wat aan heb, maar in het algemeen komt het erop neer dat sommige apps steeds vastlopen. Dat gaat om een meditatie app, spelletjes, Facebook etc.
Waar ik nog het meest van baal is dat ik niet zo nodig up dates hoef te doen, maar dat mijn telefoon mij er steeds aan herinnert dat dit beschikbaar en nodig is. En dat daarna blijkt dat deze up date helemaal niet goed is voor mijn telefoon. Beetje jammer.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bonnynogwat,

Fijn dat je aan een aantal suggesties al wel wat hebt. Wel jammer om te horen dat sommige app's nu niet helemaal meer naar behoren werken. Op welke softwareversie zit je nu? Heb je toevallig al geprobeerd om de apps opnieuw te installeren? Dat kan vaak ook helpen.

Mocht dat ook niet willen helpen dan zou je een fabrieksreset kunnen doen. In dit topic vind je daar nog meer informatie over. Vergeet niet om een back-up te maken voor je dit doet. Ik hoop eigenlijk dat het herinstalleren van de apps al helpt zodat een reset niet nodig is.

Wil je ons op de hoogte houden? :8

Reageer