Vraag

Update iOS 13 voor iPhone X

• 4 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 919 Bekeken

Ik heb de iOS 13 update gedaan vanaf dat ik die update heb gedAan doet alles het gewoon alleen als ik op internet zit of met iets anders de veegbeweging omhoog doet het niet meer ?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Gertjecr7 Welkom in de community van T-mobile.

Voor de iPad en iPhone zijn inmiddels al nieuwe updates 13.1.2 Heb je dat al gedownload?
Ik had dit probleem in iPadOS ook maar na de update werkt het weer goed bij mij.

Ik hoor graag van je of dit ook bij jou helpt.
Groetjes.
Goedemiddag @Gertjecr7 Welkom in de community van T-mobile.

Voor de iPad en iPhone zijn inmiddels al nieuwe updates 13.1.2 Heb je dat al gedownload?
Ik had dit probleem in iPadOS ook maar na de update werkt het weer goed bij mij.

Ik hoor graag van je of dit ook bij jou helpt.
Groetjes.

Nee @CrisTien helpt helaas ook niet heb de 13.1.2 ook gedownload maar nog steeds hetzelfde probleem
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Gertjecr7

Ik heb voor je gezocht op het internet maar dit lijkt op een nieuw probleem, IOS 13 heeft meerdere problemen.

Zie deze website voor meer informatie.
Hallo @Gertjecr7

Ik heb voor je gezocht op het internet maar dit lijkt op een nieuw probleem, IOS 13 heeft meerdere problemen.

Zie deze website voor meer informatie.

Wat zou ik het beste kunnen doen dan is wel vervelend zo gebruik nou een rond bAlletje waardoor ik tog me telefoon kan gebruiken maar die veegbeweging was veel fijner @Waqqas
Reputatie 7
Badge +18
Wellicht helpt deze site je verder: https://www.ikream.com/2019/09/how-to-fix-a-problem-on-the-iphone-x-swipe-up-thats-not-working-in-ios-13-35582

Groet, Folkert
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Gertjecr7 ,

Ik heb echt geen flauw idee, Ik ben een Samsung Galaxy gebruiker maar er zijn genoeg sites op Google te vinden waar problemen worden gemeld en er worden ook oplossingen geplaatst dus hou die vooral in de gaten!
Reputatie 7
Badge +20
@Gertjecr7 Via de app “apple support” kan je hulp vragen

Je kan O.a.hulp krijgen via de telefoon Meestal bellen ze gelijk terug.
Ze kunnen Met jou toestemming meekijken in je iPhone en eventueel een oplossing aandragen.

Ook kan je even kijken op ICulture site of app.
Groetjes en een fijn weekend!

Reputatie 5
Badge +4
@Gertjecr7

Ik hoop dat je eruit komt met alle suggesties van ons 😀

Reageer