Beantwoord

Update voor aanbiedersinstellingen

• 12 april 2019
  • 5 reacties
  • 1190 Bekeken

Vanmorgen kreeg ik een pop-up (zie afbeelding) op mijn iPhone met als titel “Update voor aanbiedersinstellingen”. Volgens internet komt een dergelijke melding van mij provider. Hebben jullie deze gestuurd? En wat betekent dit? In alle jaren (al héél lang) dat ik klant van jullie ben en een iPhone heb, heb ik een dergelijke melding niet ontvangen. Nog maar niet bijgewerkt omdat ik het niet helemaal vertrouw.

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 april 2019, 14:31

Beste @Tobytje je kan die update zonder problemen installeren. De eerste keer dat ik zo’n pop-up kreeg wist ik ook even niet wat het was. De aanbiedersinstelling komen van je provider, De instellingen zorgen ervoor dat de IPhone goed kan communiceren met (veranderingen) in het netwerk.

Klik hier voor Meer informatie
fijn weekend.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Beste @Tobytje je kan die update zonder problemen installeren. De eerste keer dat ik zo’n pop-up kreeg wist ik ook even niet wat het was. De aanbiedersinstelling komen van je provider, De instellingen zorgen ervoor dat de IPhone goed kan communiceren met (veranderingen) in het netwerk.

Klik hier voor Meer informatie
fijn weekend.
Beste CrisTien. Bedankt voor je snelle reactie. Dan zal ik de update maar installeren. Wel raar dat ik dit nooit eerder heb ontvangen de afgelopen 10 jaar!
Reputatie 7
Badge +19
@Tobytje ik kreeg de eerste na ongeveer 8 jaar🤣 snap best dat je even schrok dat had ik ook😊

PS. Ik betrap mij erop dat ik het leuk vind om te zien (foto) welke apps mensen op hun telefoon hebben☺️ Sorry!
Heeft vandaag dan iedereen die een iPhone heeft deze update ontvangen?
Reputatie 7
Badge +19
@Tobytje Dat weet ik niet, heeft denk ik ook te maken met welke uitvoering (type) telefoon je hebt.

Reageer