Vraag

Van welk toestel gaat jouw hartje sneller kloppen???

• 17 september 2013
  • 3 reacties
  • 1016 Bekeken

Reputatie 5
Apple heeft deze week de nieuwe iPhone(s) aangekondigd. Het gaat dit keer zelfs om twee toestellen!
Naast de iPhone 5s is ook de iPhone 5c aangekondigd. De iPhone 5c gaat minder kosten dan de iPhone 5s en is verkrijgbaar in verschillende kleuren. De iPhone 5s heeft een versnelde processor en is nu ook in goud verkrijgbaar.

Van welk toestel gaat jouw hart sneller van kloppen?
De hippe, gekleurde iPhone 5c of de stijlvolle, luxe iPhone 5s?

Volg hier al het nieuws rondom de iPhone 5S en iPhone 5C.

Ik ben benieuwd 🙂

3 reacties

Eerlijk gezegd van geen 1... als een telefoon meer moet kosten dan mijn eerste autootje deed is het voor mij niet leuk meer;)
Reputatie 5
Ik snap helemaal wat je bedoeld..... misschien dat dat ook de reden is dat Apple heeft gekozen voor een iPhone 5C???
Om de smartphones, die steeds geavanceerder en dus ook duurder worden, bereikbaar te houden voor iedereen.....
Ik ben en blijf toch wel een Apple fan en mijn hartje gaat wel sneller kloppen 🙂
Ik ben ook een fan hoor, heb een 4, al twee en een half jaar en hij is nog als nieuw, batterij nog prima. En stabiel als wat..

Zit ook wel een dikke kans in dat ik in het voorjaar eens naar de 5c ga kijken, maar dan hoop ik wel dat de prijzen een beetje gezakt zijn 😃

Reageer