[Veelgestelde vragen / FAQ] iPhone 5 bij T-Mobile

• 13 september 2012
  • 0 reacties
  • 2713 Bekeken

Reputatie 6
Kan ik de nieuwe iPhone 5 alvast reserveren?
Er komt geen algemene voorinschrijving. Je kunt je wel inschrijven voor de speciale nieuwsbrief om zo op de hoogte te worden gehouden van het laatste nieuws. Hiervoor kan je terecht op www.t-mobile.nl/iphone, de website waar alle details en nieuwe informatie over de nieuwe iPhone 5 worden geplaatst.

Vanaf wanneer is de iPhone 5 te koop bij T-Mobile?
De nieuwe iPhone is vanaf 28 september te koop bij T-Mobile. Alle details en nieuwe informatie over de iPhone 5 worden geplaatst op www.t-mobile.nl/iphone.

Wat kost de nieuwe iPhone 5?
De prijs van de nieuwe iPhone 5 is op dit moment nog niet bekend. Alle details en nieuwe informatie over de nieuwe iPhone worden geplaatst op www.t-mobile.nl/iphone.

Kan ik mijn oude iPhone omruilen voor een nieuwe iPhone 5?
Het omruilen van een oude iPhone is niet mogelijk. Je kunt de iPhone 5 vanaf 28 september verkrijgen in combinatie met een abonnement via één van onze verkoopkanalen. Alle details en nieuwe informatie over de iPhone 5 worden geplaatst op www.t-mobile.nl/iphone.

Klopt het dat ik voor de iPhone 5 een andere simkaart moet aanschaffen?
De iPhone 5 werkt met een nieuw formaat simkaart, de Nano-simkaart. De Nano-simkaart is een veel kleinere versie van de huidige micro-simkaart en staat ook wel bekend als type 4FF. Op dit moment gebruikt alleen de nieuwe iPhone 5 de Nano-sim, alle andere toestellen gebruiken of een reguliere simkaart of de micro-sim. Bij het bestellen van de iPhone 5 ontvang je deze nieuwe simkaart gratis.

Wanneer gebruik ik de Nano-simkaart?
Op dit moment wordt deze simkaart alleen gebruikt in combinatie met een iPhone 5 toestel. Geen enkel ander toestel vereist op dit moment een Nano-simkaart.

Wat is er anders aan de iPhone 5, kijkend naar eerdere iPhones?
De belangrijkste eigenschappen van de iPhone 5:

→ 20% lichter en 18% dunner dan de iPhone 4S
→ 2 x sneller dan de iPhone 4S
→ Groter display (4 inch Retina Display)
→ Verbeterde batterijduur
→ Verbeterde camera; maken van panorama foto's mogelijk en verbeterde video stabilisatie

De nieuwe modellen iPhone zijn standaard voorzien van SW 6.0 (iOS6). Ook klanten met een ouder model kunnen deze software automatisch via iTunes downloaden. De SW 6.0 brengt tal van nieuwe functionaliteiten, waarover je meer kunt lezen op de website van Apple. Details over de iPhone 5 kan je vinden op www.apple.com.

Kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?
Ja, je kunt je inschrijven voor de speciale nieuwsbrief om zo op de hoogte te worden gehouden van het laatste nieuws. Hiervoor kan je terecht op www.t-mobile.nl/iphone.

Waar vind ik meer informatie over de levertijden?
De levertijden zijn op dit moment nog niet bekend. Zodra deze bekend zijn vind je alle informatie over de levering van de iPhone 5 in het topic 'Levering iPhone 5' in het forum 'Status bestelling & levertijden'.

This topic has been closed for comments