Vraag

Verbinding valt weg

• 8 mei 2017
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Sinds een paar weken valt zeer regelmatig de telefoonverbinding weg. Als er een app binnenkomt of een ander bericht wordt het laatste woord van de beller 6 keer herhaalt en dan valt de verbinding weg. Intussen alles al teruggezet naar fabrieksinstellingen en overig teruggezet maar probleem blijft zich voordoen. Is een zakelijk abonnement dus super vervelend

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ramon,

Heb je ook al eens een fabrieksreset gedaan, zonder de back-up daarna gelijk terug te zetten? Soms kan dit ook nog wel eens wat opleveren, dan blijkt het aan een app of instelling te liggen. We raden sowieso vaak aan om een reset uit te voeren als er problemen ontstaan na een software update, maar die had je dus al geprobeerd.

Ik had ook aangegeven dat je even jouw simkaart moest controleren, maar ik zie hier verder geen reactie op. Kun je dit alsnog testen en aangeven wat de resultaten zijn? We kunnen daar namelijk mee uit de voeten en weten dan wellicht ook gelijk wat de oorzaak van het probleem is!

We zien de bevindingen dan ook graag spoedig tegemoet! 🙂
Naar mijn mening heb ik het sinds de laatste software update, ik heb het niet op een specifieke plaats maar gebeurt op elk willekeurig moment, telefoon is niet gevallen, het gebeurt als ik gebeld wordt en zelf bel. in eerste instantie had ik het geval dat indien er een message, of app, of fb bericht binnen kwam danwel anderszins een bericht dat de verbinding wegviel. het laatste woord wat de ander kan zegt wordt dan 5 a 6 keer herhaald en dan ploep verbinding weg en daarna zie je pas weer dat T-Mobile in de lucht komt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ramon,

Dat is inderdaad behoorlijk vervelend, dat begrijp ik heel goed! :S

Heb je dit probleem sinds een bepaalde gebeurtenis, bijvoorbeeld een update of misschien een ongelukkige valpartij van de telefoon? Maakt het bij de gesprekken overigens enig verschil of je via de luidspreker of de microfoon belt? Het lijkt mij stug, maar ik wil graag zoveel mogelijk direct uitsluiten!

Aan jouw bericht te zien ervaar je dit probleem overal en niet op één locatie, klopt dat? Op het adres van de aansluiting is de dekking zeer sterk en stabiel, daar lijkt het dus niet aan te liggen. Heb je jouw simkaart al eens gecontroleerd? Je kunt dit doen door deze instructies te volgen. Ik ben vooral benieuwd naar de uitkomst van de kruistest, dus jouw sim in een andere telefoon en vice versa. Aan de hand hiervan kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of het toestel ligt en dan weten we ook wat we je kunnen adviseren om te doen.

We zijn erg benieuwd naar jouw reactie en helpen je daarna graag gelijk verder! 🙂

Reageer