Beantwoord

Verbinding valt weg tijdens bellen, bij 2e iPhone X!

Ik heb eind november een iPhone x aangeschaft via Apple. Na paar weken werd ik slechter te verstaan en kon ik mensen ook minder goed horen. Na ongeveer 14 telefoontjes met Apple en diverse resets ben ik langs de Apple store gegaan waar ze ivm het gedoe met mijn telefoon me gelijk een nieuwe gaven maar aangaven dat het probleem waarschijnlijk bij t-mobile zat. Nu inmiddels bijna 2 weken een nieuwe iPhone X maar nu al meerdere keren gehad dat gesprek na 1-2 seconden wegvalt of ik gewoon een nummer niet kaN bellen! Dit lijkt me zeker een probleem van het netwerk. Als het niet binnen 1 week kan worden opgelost wil ik van provider veranderen, ik kan me dit niet veroorloven. Hoor graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door David 5 februari 2018, 14:02

Hoi Mschutjes,

Zonde dat jij problemen ervaart met jouw iPhone X! Het is een bekend probleem en ook Apple is op de hoogte. Je geeft al aan dat je jouw toestel bij Apple hebt aangeschaft, dus je kunt dan ook bij hen aankloppen om dit op te laten lossen. Zij weten dus wat er speelt en kunnen je dan ook snel verder helpen. Het is pech dat het omgeruilde toestel ook kuren vertoont, maar je kunt hier gewoon nogmaals bij Apple voor langsgaan.

Aangezien we al een algemeen topic met meer informatie hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mschutjes,

Zonde dat jij problemen ervaart met jouw iPhone X! Het is een bekend probleem en ook Apple is op de hoogte. Je geeft al aan dat je jouw toestel bij Apple hebt aangeschaft, dus je kunt dan ook bij hen aankloppen om dit op te laten lossen. Zij weten dus wat er speelt en kunnen je dan ook snel verder helpen. Het is pech dat het omgeruilde toestel ook kuren vertoont, maar je kunt hier gewoon nogmaals bij Apple voor langsgaan.

Aangezien we al een algemeen topic met meer informatie hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot.