Beantwoord

verlengen met mobiel

• 2 januari 2019
  • 5 reacties
  • 989 Bekeken

ik heb de mogelijkheid om mijn abonnement tussentijds te verlengen met een mobiel. Dus ik dacht slim te zijn en dit via GSM web te realiseren. (was goedkoper)
Dit is echter door jullie afgewezen. Dit begrijp ik enigszins nog. Dus ben ik gaan verlengen bij jullie rechtstreeks. dit is door jullie bevestigd en ik kreeg netjes een mail via de shop dat ik mijn mobiel kon ophalen. Bij de shop aangekomen blijkt dat de aanvraag van GSM web nog open staat🤤. Dus kan de verlenging niet door gaan. GSM web moet deze aanvraag afsluiten. Let wel: een aanvraag die door jullie zelf is afgewezen. maar goed. GSM web gebeld en de aanvraag is afgesloten. Ik vol goede moed opnieuw naar de shop toe. En je raad het al. De aanvraag staat nog steeds open en jullie kunnen niets doen.
Vandaag (4 paar dagen later) bel ik jullie klantenservice met deze uitleg en de vraag of de aanvraag bij GSM web inmiddels is afgesloten. Er werd mij verzekerd dat ik niet voor niets naar de shop hoefde te gaan. ik kon mijn GSM ophalen. Tot mijn grote frustratie hoor ik nu wederom hetzelfde verhaal. De aanvraag staat wel degelijk open en ik krijg niets. ik ben nu ondanks jullie toezeggingen 3 keer voor niets naar de shop toe gereden en heb daar inmiddels €10,-- aan parkeerkosten moeten betalen om te horen dat er een aanvraag openstaat die jullie zelf hebben afgewezen. Ik ben er helemaal klaar mee!!
En ben serieus aan het overwegen om deze aanvraag te annuleren en deze straks bij vodafone af te sluiten en dan ook direct maar tmobile thuis over te sluiten naar ziggo.

groeten van een gefrustreerde klant die niet als klant gezien wordt!
icon

Beste antwoord door Hajar 3 januari 2019, 15:10

Hi Harry,

Wat jammer om te horen dat het mis ging met ophalen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie nu alleen de bestelling van de T-Shop erin staan. Ook heb ik contact opgenomen met de T-Shop in Nieuwegein en gevraagd of je langs kon komen om het toestel op te halen. Ze hebben aangegeven dat het kon dus als je nu langs dan kun je wel je toestel meekrijgen.

Laat je mij even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Hajar,

Dit is nu de kern van het probleem.
Ik heb een contract met T-mobile en niet met GSM web.
Als ik dus een verlenging bij jullie aanvraag kan ik onmogelijk afhankelijk zijn van GSM web. Stel dat GSM web een aanvraag 2 jaar openhoudt, dan zou ik dus niet kunnen verlengen??

Vervolgens krijg ik via jullie klantenservice telefonisch te horen dat eea is opgelost en ik zonder problemen naar de shop kan. Blijkt eea dus niet opgelost!
Vervolgens (lees hierboven) geven jullie dit wederom aan. En opnieuw niet opgelost!

Dat is mijn frustratie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Ik heb nogmaals met de T-Shop gebeld en zij hebben mij de situatie uitgelegd. Mijn collega's hebben meerdere keren contact opgenomen met GSMWeob zodat zij jouw aanvaag annuleren. GSMWeb heeft dat vervolgens gedaan, maar gaf aan dat de verwerkingstijd langer zou duren. De annulering was dus nog niet verwerkt, waardoor mijn collega's in de shop jouw bestelling niet konden afronden. Ik heb van mijn collega te horen gekregen dat je inmiddels hebt opgezegd.

Ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen we hadden het graag ook anders gezien. Mijn collega's hebben alles gedaan wat ze konden doen, maar waren in dit geval ook afhankelijk van GSMweb. Ik hoop dat je de situatie nu beter begrijpt.
Hi Hajar,

Tot op heden krijg ik geen enkele opvolging meer. Erg spijtig, maar hier loop ik nu dus telkens tegen aan. Vandaar dat ik mij geen klant voel. Ik zal na einddatum al mijn contracten gaan oversluiten naar Vodafone/Ziggo.
Hi Hajar,

Nav je bericht heb ik het nog een kans gegeven. Bij de shop aangekomen bleek het probleem niet opgelost. na een uur gewacht te hebben en 2,66 aan parkeerkosten te hebben betaald is het helaas wederom (voor de 4e maal) niet gelukt. :-(
De mensen in de shop zijn zondermeer bereidwillig maar helaas zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Wat jammer om te horen dat het mis ging met ophalen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie nu alleen de bestelling van de T-Shop erin staan. Ook heb ik contact opgenomen met de T-Shop in Nieuwegein en gevraagd of je langs kon komen om het toestel op te halen. Ze hebben aangegeven dat het kon dus als je nu langs dan kun je wel je toestel meekrijgen.

Laat je mij even weten of het is gelukt?

Reageer