Vraag

Verwijderde apps opnieuw downloaden lukt niet

• 30 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 964 Bekeken

Ik heb nu ruim een jaar de Iphone 5c en sinds een maand of 3 heel veel problemen met het telefoongeheugen. Na het verwijderen van zo'n 1000 foto's, 10 apps en zo'n beetje alles wat er qua instellingen uitgezet kan worden (reservekopieën etc) blijft mijn telefoon staan op 5GB verbruikte opslagruimte, waardoor ik nog steeds 0GB ruimte over heb. Na heel veel ergernissen door het niet kunnen openen van mijn Whatsapp door de 'geheugenvol melding' kwam ik er achter dat het zou kunnen liggen aan een storing in een eerdere update van Whatsapp. Uiteindelijk heb ik dus maar Whatsapp verwijderd met de gedachte om het daarna opnieuw te downloaden in de App store. Echter mislukt dit nu steeds. Telkens als ik Whatsapp opnieuw wil downloaden door te klikken op het iCloud wolkje met pijltje, gaat de app niet opnieuw downloaden. Hoe krijg ik nu Whatsapp terug op mijn telefoon? Telefoon herstarten helpt niets. Ik ben inmiddels in staat om m'n Iphone door het raam te gooien...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Josianne21,

Welkom op ons forum! Hopelijk heb je jouw iPhone nog niet uit het raam gegooid?! ;)

Wanneer je op het wolkje klikt, gebeurt er dan helemaal niets of blijft deze gewoon laden of iets dergelijks? Als niets werkt, zou je dan een fabrieksreset kunnen uitvoeren? Je zet hierbij je telefoon terug naar de originele staat. Zorg er dus wel voor dat je van tevoren een back-up van je gegevens maakt! In onze Toestelhulp vind je handleidingen hoe je dit uit kunt voeren. Als je hier vragen over hebt, laat het dan even weten!

Hopelijk lukt het nu en hoeft je iPhone geen duikvlucht uit het raam te nemen!
Kan ik betaald apps van play store naar Apple store meenemen??
Reputatie 7
Badge +20
Hi Agnas,

Welkom op ons Forum!

Het is helaas niet mogelijk om betaalde apps van Google playstore naar Apple store mee te nemen. Als je nog andere vragen hebt, let me know.

Reageer