Beantwoord

Verzenden email op iPhone 6

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik probeer een (ziggo) e mail te verzenden op mijn iphone 6, maar dat lukt niet. Ik heb alle stappen die ik onnline kon vinden geprobeerd. Weet iemand de oplossing?
Gr san
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2017, 11:39

Hey Sanstek,

Onze Klantexpert heeft al met je meegedacht, maar keek even over de iPhone 6 heen. 😉 De foutmelding is voor ons erg handig om te weten, net als de instellingen!

In onze Toestelhulp vind je wel instructies om handmatig je e-mail in te stellen op de iPhone. Wellicht kun je het hier al mee oplossen! Kun je dit eens proberen? Als het dan niet werkt, dan horen we graag waar het verkeerd gaat en wat je geprobeerd hebt.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet! 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welke telefoon heb je, welke instellingen gebruik je en welke foutmelding zie je?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sanstek,

Onze Klantexpert heeft al met je meegedacht, maar keek even over de iPhone 6 heen. 😉 De foutmelding is voor ons erg handig om te weten, net als de instellingen!

In onze Toestelhulp vind je wel instructies om handmatig je e-mail in te stellen op de iPhone. Wellicht kun je het hier al mee oplossen! Kun je dit eens proberen? Als het dan niet werkt, dan horen we graag waar het verkeerd gaat en wat je geprobeerd hebt.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet! 🙂
Hallo David,

Ik heb in onze toetselhulp vind je wel instructies voor ziggo server geprobeerd. Ik krijg de melding:
De imap server reageert niet enz of de pop reageert niet.
Het is gelukt! Geen idee hoe maar hij doet het!
Bedankt voor het reageren.
Reputatie 2
Ziggo heeft zo nu en dan (regelmatig) problemen met de mailservers. Als je je mail wilt ophalen, dan krijg je hier een melding van op je iPhone! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sanstek,

Top dat het alsnog gelukt is! 😃

Reageer