Beantwoord

Virus iPhone

• 15 september 2018
  • 1 reactie
  • 1433 Bekeken

Ik heb een virus op Mn iPhone. Krijg telkens pop-ups dat ik de gelukkige winnaar ben van een iPhone. Zojuist gegoogled hoe ik dit kan verwijderen. Er stond dat ik mijn telefoon op vliegtuigmodus moest zetten en dan een paar keer op de pop-up klikken en vervolgens een melding krijg met de vraag of ik deze pop-up wil blokkeren. Ik heb de aanwijzing opgevolgd, maar geen melding voor blokkeren gekregen. Heb dus wel op ok geklikt op de pop-up #paniek #help
Wat moet ik nu doen????
icon

Beste antwoord door Dolphin 15 september 2018, 23:35

Hallo Maya,

Pop-ups op je iPhone zijn vervelend, maar ook makkelijk te verwijderen.
Het is overigens niet echt een virus, maar een stukje malware, meestal met de boodschap dat je telefoon in 'gevaar' is en dat zij dat, tegen natuurlijk een leuke vergoeding, kunnen fixen!

Eens kijken of wij het hier ook kunnen fixen, maar dan zonder die betaling 🙂

Ga naar Instellingen, scrol naar beneden naar Safari, scrol dan weer naar beneden en druk op 'Wis geschiedenis en websitedata'. Hierna zouden de pop-ups verleden tijd moeten zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hallo Maya,

Pop-ups op je iPhone zijn vervelend, maar ook makkelijk te verwijderen.
Het is overigens niet echt een virus, maar een stukje malware, meestal met de boodschap dat je telefoon in 'gevaar' is en dat zij dat, tegen natuurlijk een leuke vergoeding, kunnen fixen!

Eens kijken of wij het hier ook kunnen fixen, maar dan zonder die betaling 🙂

Ga naar Instellingen, scrol naar beneden naar Safari, scrol dan weer naar beneden en druk op 'Wis geschiedenis en websitedata'. Hierna zouden de pop-ups verleden tijd moeten zijn.

Reageer