Beantwoord

Visual Voicemail functioneert niet meer

• 5 juni 2017
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Sinds een aantal dagen werkt Visual Voicemail niet meer op mijn iPhone 7. Op dit moment heb ik twee voicemail berichten in mijn lijst staan maar ze zijn niet af te luisteren. Wanneer ik op het "play" knopje klik lijkt het te laden om vervolgens geen resultaat te krijgen.

Ik heb niet geswitched tussen abonnementen o.i.d. Visual Voicemail werkte tot voorkort nog prima. Hoe op te lossen?
icon

Beste antwoord door David 7 juni 2017, 12:36

Hey Charry,

Dat is inderdaad nogal opmerkelijk! De bundel staat aan onze kant gewoon nog actief en er zijn ook geen blokkades of iets dergelijks actief.

Heb je op dit moment de meest recente software op jouw iPhone 7 staan of kun je deze nog updaten? Als dat het geval is, zou ik je aan willen raden om dit alsnog te doen. Je kunt daarnaast ook even de netwerkinstellingen opnieuw instellen. Je doet dit door de volgende stappen te nemen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

Wij kunnen eventueel ook de bundel even voor je opnieuw aanzetten, maar dan ben je de berichten kwijt. Laten we dan ook eerst de bovenstaande stappen doornemen, hopelijk heeft dat al effect!

We zien jouw reactie graag snel tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Charry,

Dat is inderdaad nogal opmerkelijk! De bundel staat aan onze kant gewoon nog actief en er zijn ook geen blokkades of iets dergelijks actief.

Heb je op dit moment de meest recente software op jouw iPhone 7 staan of kun je deze nog updaten? Als dat het geval is, zou ik je aan willen raden om dit alsnog te doen. Je kunt daarnaast ook even de netwerkinstellingen opnieuw instellen. Je doet dit door de volgende stappen te nemen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

Wij kunnen eventueel ook de bundel even voor je opnieuw aanzetten, maar dan ben je de berichten kwijt. Laten we dan ook eerst de bovenstaande stappen doornemen, hopelijk heeft dat al effect!

We zien jouw reactie graag snel tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen!

Reageer