Beantwoord

Visual Voicemail verdwenen

• 9 maart 2018
  • 7 reacties
  • 1072 Bekeken

Sinds update ios 11 (op iPhone 7) heb ik geen Visual Voicemail meer. Het tabblad in de telefoonapp zegt dat dit ‘momenteel niet beschikbaar is’.
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 maart 2018, 10:22

Hoi Amedida,

Wat onhandig zeg! Dat moet natuurlijk wel gewoon goed werken.

Ik heb meteen even met je meegezocht en ik kwam in dit oudere topic terecht. Zou je de stappen die daarin genoemd worden ook eens kunnen proberen, dus het SMSje versturen en daarna het toestel opnieuw opstarten? Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat! Laat je het weten? Mocht het namelijk niet werken, dan gaan we uiteraard naar een andere oplossing zoeken tot alles weer helemaal naar behoren werkt! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Amedida,

Wat onhandig zeg! Dat moet natuurlijk wel gewoon goed werken.

Ik heb meteen even met je meegezocht en ik kwam in dit oudere topic terecht. Zou je de stappen die daarin genoemd worden ook eens kunnen proberen, dus het SMSje versturen en daarna het toestel opnieuw opstarten? Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat! Laat je het weten? Mocht het namelijk niet werken, dan gaan we uiteraard naar een andere oplossing zoeken tot alles weer helemaal naar behoren werkt! 🙂
Dank voor je reactie Jaimy. Had het ook gelezen en al geprobeerd, maar werkt helaas niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amedida,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je visual voicemail bundel opnieuw geactiveerd. Zou je nu eens een sms met het woord STATE kunnen sturen naar 72436? Ik ben benieuwd of het nu wel werkt. Ik hoor graag van je!
Hallo Hajar, Opnieuw geprobeerd, maar jammer genoeg werkt het niet. De twee voicemailberichten die er nog in stonden zijn bovendien nu ook verdwenen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Amedida,

Excuus dat je niet was ingelicht over het feit dat de berichten verwijderd worden bij een reset. Had even toestemming voor gevraagd moeten worden, om verrassingen te voorkomen!

Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Het gaat dan met name om de reset en software (stap 1 en 2). Met deze stappen geef je jouw iPhone even een hele opschoonbeurt en dan is hopelijk ook het hele probleem met Visual Voicemail verholpen! Houd je ons op de hoogte van jouw bevindingen?
Hallo David, Ben inderdaad niet blij met de onverwacht verwijderde berichten. Waren zakelijk belangrijk 😠. Zijn zij nog terug te halen?

Vwb de reset: hier heb ik slechte ervaringen mee en zal ik alleen doen in uiterste nood.
Is er echt geen andere oplossing? Zie op internet dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem. En niet overal helpt de reset.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amedida,

Het spijt mij zeer dat je berichten zijn verdwenen. Ik was hier niet van bewust op het moment dat ik de bundel had gereset. Mijn oprechte excuses! Ik heb voor nu een case aangemaakt voor onze technische afdeling. Zij gaan onderzoeken waar het precies fout gaat. Zodra zij meer weten zullen ze het jou laten weten!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer