Beantwoord

Visual voicemail werkt niet in iOS10

• 20 september 2016
  • 9 reacties
  • 188 Bekeken

Ik heb problemen met visual voicemail sinds ik iOS10 geïnstalleerd heb. Zijn er meer mensen die er last van hebben en weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Marc van Seters 21 september 2016, 07:38

Wat bij mij uiteindelijk de truc was: een warme reset doen. Je sluimerknop en thuisknop gelijktijdig indrukken en ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt. Het duurt even maar dan gaat de iPhone weer aan. Met deze handeling reset de telefoon alle instellingen. Daarna deed visual voicemail het gewoon weer.
Iedereen bedankt voor de tips en het meedenken.
Bekijk origineel

9 reacties

hoi,
welkom op het forum.
heeft het wel gewerkt?
In iOS 9.3.5 werkte het nog prima. Sinds ik iOS 10 heb spelen voicemail berichten in Visual voicemail niet af. Via 1233 kan ik ze wel beluisteren.
is de visual voicemail nog wel geactiveerd in de t-mobile app?
Reputatie 1
Bij mij werkt visual voicemail wel op mijn iPhone 7.
Dank voor je reactie Mat_64. Ik heb een iPhone 6. Mogelijk moet ik het even aan en uit zetten dan.
Reputatie 1
Je toestel herstarten kan de truc doen.
Dat was de truc! Dank je wel voor het meedenken.
Reputatie 2
Bij mij werkte het ook niet. Na een belletje met de klantenservice en we reset die zij hebben uitgevoerd werkt het weer.
Wat bij mij uiteindelijk de truc was: een warme reset doen. Je sluimerknop en thuisknop gelijktijdig indrukken en ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt. Het duurt even maar dan gaat de iPhone weer aan. Met deze handeling reset de telefoon alle instellingen. Daarna deed visual voicemail het gewoon weer.
Iedereen bedankt voor de tips en het meedenken.

Reageer