Volume

Ik heb een iPhone 4 van 1 jaar oud. Sinds gisteren doen de volumeknopjes aan de zijkant niets meer en heb ik bij bv bij YouTube filmpjes of Spotify geen geluid meer. Er verschijnt ook geen volume schuifbalk meer bij filmpjes. Het oproepsignaal en bv mijn wekker doen het wel. Als ik de knopjes indruk verschijnt wel het volumeplaatje op mijn scherm.
Ik heb de telefoon al terug gezet naar de oude instellingen maar dat mocht niet baten. Iemand enig idee wat er aan de hand is??

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Aagje1975

Welkom op het forum.

Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Zou je willen kijken of je ditzelfde probleem hebt als je de meegeleverde oordopjes in je toestel probeert. Heb je de nieuwste software op je toestel staan?

Sinds wanneer heb je dit probleem? Is dit bijvoorbeeld ontstaan na het gebruiken of installeren van een bepaalde applicatie? Kan je de volume wel aanpassen met behulp van de volumebalk op je scherm? Ik wacht je reactie af. 🙂
Goedemorgen Razza, bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn headset geprobeerd maar helaas, geen geluid. Ik heb de nieuwste software en het is niet gebeurd na het installeren van een nieuwe app. Het vreemde is dat er geen volumebalk verschijnt, bij filmpjes is hij gewoon verdwenen. Heel soms heb ik geluid (intoetsen pincode) maar daarna is het weer weg. Kan het zijn dat er vuil zit onder de volumeknopjes??? Hoor graag weer van je:-))
Reputatie 6
Badge +16
@Aagje1975

Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit iets softwarematigs is. Dit betekent dat het niet aan de knoppen zelf ligt, maar aan de instellingen/ software op je telefoon. Zou je daarom je toestel een keer terug willen zetten naar fabrieksinstellingen? Het is belangrijk om wel eerst een back-up te maken van alle gegevens die op je telefoon staan.

Mocht ook dit niet tot een oplossing leiden dan zal je iPhone gerepareerd moeten worden om weer gebruik te kunnen maken van de volume knoppen.

Reageer