Vraag

Volume ineens zachter

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds gister als ik bel of gebeld word hoor ik de persoon aam de lijn zachter. De volume knop aan de zij kant staat op max! Wat kan ik doen???

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Meris,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat de volume daalt.. Zo kan je natuurlijk geen normaal gesprek voeren. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Bedoel je met zachter dat de volume tijdens het gesprek blijft dalen of blijft de volume wel constant (laag)? Hoe is de volume van de luidspreker? Probeer dit uit door tijdens het gesprek de luidspreker functie in te schakelen.

Klopt het dat je gebruik maakt van een iPhone? Welk model gebruik je en welke software versie staat hierop? Heb je de telefoon al een keer opnieuw gestart?

Als laatste optie kan je jouw toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dan weet je zeker dat dit niet wordt veroorzaakt door de software. Mocht het na een fabrieksreset niet opgelost worden dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Neem daarvoor eerst een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.
Beste Issam, volume van luidspreker is goed. Ik heb de laatste sofrware update gedownload op mijn iphone 6. De volume ij tijdens bellen laag, waardoor ik de persoon aan de lijn wat minder hoor. De toestel heb ik al aan uit geschakeld en goed schoongemaakt, maar werkt niet?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Meris,

Dankjewel voor je reactie en voor het uittesten van de luidspreker. Jammer dat het opnieuw opstarten en het schoonmaken je probleem niet heeft verholpen. Ik wil je in dit geval adviseren om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back-up van je gegevens zodat je ze niet kwijt raakt.

Laat je ons weten of dit je probleem heeft opgelost?

Reageer