Beantwoord

Voorbestelling iPhone 6S

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Ik heb dinsdag een mailtje gekregen waarin ik de iPhone 6S al kon voorbestellen omdat ik mij had aangemeld voor de emailnotificatie. Ik heb echter tot op heden nog geen verwerkingsmailtje gehad met daarin de link naar de betaling. Heeft iemand hier ook problemen mee?
icon

Beste antwoord door Issam 3 oktober 2015, 16:03

Hi All,

Leuk dat jullie voor de nieuwe iPhone hebben gekozen. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hier duidelijkheid over willen hebben. Zelf ben ik namelijk ook aan het wachten tot ik mijn nieuwe iPhone in ontvangst kan nemen. ;)

De bestellingen zijn allemaal goed doorgekomen, alleen de bevestiging is niet uitgestuurd. Onze excuses hiervoor.

Jullie krijgen het contract binnen 2 weken digitaal opgestuurd. Daarnaast hebben jullie ter bevestiging nog een sms toegestuurd gekregen. Hebben jullie deze ontvangen? Jullie krijgen zo snel mogelijk bericht met meer informatie over de bezoriging.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier met jullie nieuwe iPhones!

@snkay

It's good that you contacted us about this. Your order has been successfully processed. You'll receive your digital contract within 2 weeks. You will also receive a text message with more info and an e-mail with more information about the delivery. If you have any further questions, please let us know.
Bekijk origineel

56 reacties

Ik heb hetzelde probleem!
Reputatie 1
Ja ik had verwacht dat ik gister wel een mailtje zou ontvangen, aangezien er binnen 2 werkdagen stond.. Heb ook al gekeken naar de bestelstatus en daar staat wel dat de bestelling is goedgekeurd etc.
Klopt, hoop maar dat het geen gevolgen heeft voor wanneer we hem krijgen aangezien we wel als 1 van de eersten besteld hebben
Reputatie 1
Same here... Zal wel goedkomen. 😉
Reputatie 1
Same here... Zal wel goedkomen. ;-)

Ja maar duurt wel lang! Hoop inderdaad dat het niet van invloed is op de levering. Zie namelijk dat mensen in de voorverkoop hun toestel vaak nog later krijgen dan klanten die gewoon in de winkel langsgaan op 9 oktober (die krijgen hem namelijk gelijk mee).
same problem here.
Ik heb hem eergisteren besteld maar ook nog geen bevestigingsemail ontvangen!?
Reputatie 1

Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en zij vertelden dat het waarschijnlijk wat langer gaat duren. Waarschijnlijk krijgen we pas een bevestigingsmailtje met betalingslink, zodra bekend is wanneer de toestellen worden geleverd etc.

Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en zij vertelden dat het waarschijnlijk wat langer gaat duren. Waarschijnlijk krijgen we pas een bevestigingsmailtje met betalingslink, zodra bekend is wanneer de toestellen worden geleverd etc.

Ah oke. Super bedankt voor je antwoord 😃
What's the deal now? Is the Pre-Order still a Pre-Order or do we have to deal with the guys that bought the Phone this night or today? Is it still handled differently?

Because it's the third day and still now mail for buying the phone in my inbox.
Reputatie 6
Badge +16
Hi All,

Leuk dat jullie voor de nieuwe iPhone hebben gekozen. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hier duidelijkheid over willen hebben. Zelf ben ik namelijk ook aan het wachten tot ik mijn nieuwe iPhone in ontvangst kan nemen. ;)

De bestellingen zijn allemaal goed doorgekomen, alleen de bevestiging is niet uitgestuurd. Onze excuses hiervoor.

Jullie krijgen het contract binnen 2 weken digitaal opgestuurd. Daarnaast hebben jullie ter bevestiging nog een sms toegestuurd gekregen. Hebben jullie deze ontvangen? Jullie krijgen zo snel mogelijk bericht met meer informatie over de bezoriging.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier met jullie nieuwe iPhones!

@snkay

It's good that you contacted us about this. Your order has been successfully processed. You'll receive your digital contract within 2 weeks. You will also receive a text message with more info and an e-mail with more information about the delivery. If you have any further questions, please let us know.
Reputatie 1
@Issam: ik heb inderdaad de bevestiging ontvangen! Vraag me alleen af wanneer ik dan kan betalen? Ik wil namelijk liever vooraf betalen (bijv. met creditcard) en niet pas pinnen bij de bezorging. Daarnaast kunnen we nu geen keuze maken tussen het ophalen in een T-Mobile Shop of het laten thuisbezorgen van de iPhone, of wel? Ook vraag ik me af of de iPhones wel op volgorde van bestellen worden geleverd. Ik heb afgelopen dinsdag al besteld, maar heb veel verhalen voorbij zien komen van vorig jaar waarbij mensen die op (in dit geval) 9 okt naar de Shop gaan, gelijk hun telefoon meekrijgen en dat de mensen die hebben besteld nog moeten wachten.
Reputatie 1
@naomi1991

Ik ben bang dat dit ook gaat gebeuren. Ik had ook gelijk besteld op dinsdag en nog niks kunnen betalen.

Welke status staat er bij jou als je jouw status volgt?

Bij mij staat hij bij deze status:
Wachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

Heb jij dit ook?

Ook had ik zelfs nog een sms dat ze een fout hebben gemaakt met m'n bestelling en dat ze dit zouden verbeteren (is inmiddels verbeterd, was een fout met visual voicemail). En dat het niet in nadelen zou zijn van m'n order.

Maar nogmaals ik ben benieuwd of de mensen die "eerder" hebben besteld de telefoon ook echt op 9 okt geleverd krijgen........ Aangezien ze op t forum neerzetten levertijd 2/3 weken.....
Reputatie 1
@Steeffeh: dat is inderdaad ook de status van mijn bestelling. Vraag me echt af wat voor voordeel we hebben van dat mailtje van dinsdag. Er stond namelijk: Daarom hebben we voor jou, voor beide modellen, een speciaal aanbod. Dit is inclusief gratis SMS’en en voor Nederlands tarief bellen in de gehele EU. Ik was er vanuit gegaan dat dit een exclusief aanbod zou zijn, maar ondertussen blijkt dat de prijzen hetzelfde zijn als die van de huidige voorverkoop! Wat is dan het speciale aanbod? Hopelijk dat de toestellen bij ons als eerste worden geleverd op bijv. 9 oktober..
Reputatie 1
@naomi1991

Mag hopen van wel haha anders vind ik het echt een super slechte zaak van tmobile. We profiteren al niet van exclusieve aanbiedingen. En zal je zien dat we straks ook nog eens de iPhone pas weken later hebben. Zou wat zijn zeg. Ben je dan al zolang klant voor. Wordt je nog behandeld als een individu.

Maar goed eerst afwachten dan pas klagen. Al heb ik ook nog niet hoeven betalen. En ben benieuwd wanneer wij het mailtje of sms'je krijgen voor de levering af te spreken. Zal je zien dat het op 9 oktober zelf is en je dan pas een afspraak kan maken voor weken erna....

Nogmaals we moeten het maar even afwachten haha.
Reputatie 2
Ik kijk nergens meer van op bij T-Mobile. Als ik 1,5 week vantevoren exclusief kan pre orderen en ik krijg de melding ( en dat geldt voor iedereen ) dat dat de levertijd 2 tot 3 week bedraagt, terwijl de verkoop op 9 oktober start. Dan komt het op mij over dat "onze" bestelling pas na 2 tot 3 week na 9 oktober uitgeleverd wordt. Wat ik jammer vind is dat T-mobile niet leert van fouten en de communicatie niet verbeterd. Met de 4S waren problemen met de levering, met de 5S ( ik neem altijd het tussenmodel ) ondervond ik dikke problemen en nu vertelt mijn ervaring dat hetzelfde gaat gebeuren.
Reputatie 1
@pronikon ik hoop het deze keer niet maar zal denk wel dan. Ik bestel nu voor het eerst online. Maar denk dat ik lang kan wachten.
Reputatie 2
Ik heb in de winkel besteld en nu online, maar ik vind de communicatie bar slecht. Het begon al met het pre-orderen dinsdag wat niet goed ging. Ik zie de tarieven en de telefonist kon geen uitspraken doen inhoudelijke vragen konden dus niet beantwoord worden. Nu ik zie dat een nieuw abonnement afsluiten even duur is al ik die al jaren bij T-Mobile zit en terecht de opmerking maak dat er wel een voordeeltje in mag zitten. Is het enige antwoord als u het niet eens bent met de tarieven kunt u kosteloos uw toestel annuleren en wachten tot er een aanbieding komt. T-Mobile komt voor oud gedienden met de enige aanbieding namelijk enkele dagen eerder kunnen bestellen, maar dan nog is er nog geen enkele zekerheid of ik ook daadwerkelijkheid eerder dan de mensen die vrijdag konden bestellen mijn toestel krijg.
Reputatie 6
Badge +13
T mobile is ook afhankelijk van Apple natuurlijk he!
T mobile kan wel zeggen doe mij maar van alles 10000 (getallen zijn fictief) en apple heeft het niet of Apple vind dat een andere provider/bedrijf voorrang heeft dan moet T mobile wachten.
Dat is iets wat velen vergeten mee te nemen in hun denken....

Pronikon hou er rekening mee dat als je On line heb besteld je niet in ene in de winkel kan gaan afhalen een bestelling in het systeem annuleren kost enkele werk dagen.
Winkel en On line zijn niet hetzelfde namelijk!

Verder is het een nieuw High end toestel daar zit gewoon amper marge op vandaar dat er gewoon amper tot geen kortingen opzitten.
Enkel bij derde partijen die hun aantallen vele malen groter inkopen kennen vaak meer marge en kunnen daardoor meer bieden.
Reputatie 2
T mobile is ook afhankelijk van Apple natuurlijk he!
T mobile kan wel zeggen doe mij maar van alles 10000 (getallen zijn fictief) en apple heeft het niet of Apple vind dat een andere provider/bedrijf voorrang heeft dan moet T mobile wachten.
Dat is iets wat velen vergeten mee te nemen in hun denken....

Pronikon hou er rekening mee dat als je On line heb besteld je niet in ene in de winkel kan gaan afhalen een bestelling in het systeem annuleren kost enkele werk dagen.
Winkel en On line zijn niet hetzelfde namelijk!

Verder is het een nieuw High end toestel daar zit gewoon amper marge op vandaar dat er gewoon amper tot geen kortingen opzitten.
Enkel bij derde partijen die hun aantallen vele malen groter inkopen kennen vaak meer marge en kunnen daardoor meer bieden.

Je kunt wel iedere keer alles herhalen, maar T-mobile heeft sinds de 4S commentaar als het gaat om communicatie. Als T-mobile dan met een bericht/aankondiging komt met 9 oktober is de release, maar je ontvangt het toestel vanaf het pre orderen met 2 of 3 week dan klopt de berichtgeving al niet.
En ik ben mij er terdege van bewust dat online en de winkel niet hetzelfde zijn, echter ga ik wel vrijdag naar de winkel om te vragen of ze mijn versie hebben als ik bericht krijg dat ik vrijdag geen toestel ontvang 😉 Want dan bewijst het des te meer dat pre orderen dus geen voordeel bied. En zoals eerder aangegeven toestelkorting kan T-mobile nu niet doen, over een paar week wel. Wat ze wel kunnen doen is een korting op de bundel en ook dat weigert T-mobile want ik moet maar blij zijn dat ik kon pre orderen echter is het geen garantie en daarvoor heeft T-mobile zich al weer ingedekt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Jullie kunnen in dit topic meer informatie vinden over de levertijd van de iPhone 6s.

Alvast veel plezier toegewenst met jullie iPhone! 🙂
Reputatie 1
Hi iedereen,

Jullie kunnen in dit topic meer informatie vinden over de levertijd van de iPhone 6s.

Alvast veel plezier toegewenst met jullie iPhone! :)

Dat wij deze link steeds krijgen weten wij inmiddels wel. Hier staat alleen 2/3 weken en dat voor de mensen die Dinsdag al besteld hebben. Wij gaan er vanuit (de gelukkige die Dinsdag al konden bestellen) de iPhone wel op Vrijdag geleverd krijgen. Ten eerste kregen zij een aanbod wat dus niet een "exclusief" aanbod is aangezien nieuwe klanten hier ook van konden profiteren.

Echter zullen zij zelfs misschien meer kans hebben de telefoon op 9 Oktober te hebben dan de personen die Dinsdag hebben besteld. Tot op heden heb ik geen verdere update gehad op mijn status. Ik moet wachten tot er voorraad is en dan kan ik een afspraak maken met jullie bezorg dienst. Dit is nu de eerste keer dat ik zelf zo bestel online maar mogelijk heb je in de winkel zelf meer kans.

Ik durf het allemaal nog niet te zeggen, het is nog even afwachten maar tot zoverre is het niet echt positief....
Release op 9 oktober. Besteld op dinsdag 29 september om 09.30 uur. Als ik a.s vrijdag geen nieuwe iPhone heb, en ze zijn in de winkel en bij andere providers voor iedereen beschikbaar en ik (ik bedoel wij die de early pre-order konden plaatsen) moet langer wachten, dan cancel ik de order en stap ik na jaren trouw te zijn geweest over naar KPN. Al moet ik dan bij KPN nog 3 weken wachten, dan is het maar zo. Ik heb totaal niet het gevoel dat tmobile zijn vaste klanten graag wilt behouden. Ook een mooie financiele aanbieding kan er niet vanaf. Ben wel een beetje klaar met dingen die tmobile zegt maar niet nakomt en dit zou de druppel zijn. Je zou een mail / sms krijgen na 2 dagen, dat werden er 4. De betaal link heb ik nog steeds niet ontvangen, de medewerkers weten ook nog helemaal niks behalve de link naar de levertijd van 2-3 weken en dat ze em zelf ook graag willen hebben. Dat laatste begrijp ik dan weer wel. 😉 Misschien oordeel ik nu te snel, en heb ik em vrijdag alsnog in huis maar het ziet er tot op heden niet echt positief uit..
Reputatie 2
Release op 9 oktober. Besteld op dinsdag 29 september om 09.30 uur. Als ik a.s vrijdag geen nieuwe iPhone heb, en ze zijn in de winkel en bij andere providers voor iedereen beschikbaar en ik (ik bedoel wij die de early pre-order konden plaatsen) moet langer wachten, dan cancel ik de order en stap ik na jaren trouw te zijn geweest over naar KPN. Al moet ik dan bij KPN nog 3 weken wachten, dan is het maar zo. Ik heb totaal niet het gevoel dat tmobile zijn vaste klanten graag wilt behouden. Ook een mooie financiele aanbieding kan er niet vanaf. Ben wel een beetje klaar met dingen die tmobile zegt maar niet nakomt en dit zou de druppel zijn. Je zou een mail / sms krijgen na 2 dagen, dat werden er 4. De betaal link heb ik nog steeds niet ontvangen, de medewerkers weten ook nog helemaal niks behalve de link naar de levertijd van 2-3 weken en dat ze em zelf ook graag willen hebben. Dat laatste begrijp ik dan weer wel. 😉 Misschien oordeel ik nu te snel, en heb ik em vrijdag alsnog in huis maar het ziet er tot op heden niet echt positief uit..

Vodafone opent speciale nachtwinkels om klanten te voorzien van hun iPhone daarnaast op de wadden laten ze een koerier rond gaan om ook 's nachts toestellen te bezorgen. Kijk dat is nu service. Wij zullen vrijdag wel bericht krijgen dat ze op voorraad zijn en dat de koeriers niet in het weekend werken en wij maandag de eerste zijn, wedden?
@pronikon Ik las het van Vodafone ja. Beetje overdreven misschien, maar ze doen het toch maar! Ik hoop morgen of overmorgen echt op positief nieuws voor vrijdag, en anders cancel ik de boel zeg ik serieus op. Principe kwestie.

Reageer