Beantwoord

Voorraad iPhone 7 plus zwart/gitzwart in T-Mobile Shop Amsterdam

• 6 januari 2017
  • 5 reacties
  • 310 Bekeken

Morgen ga ik met het gezin naar Amsterdam wil daar tevens mijn contract verlengen inclusief iPhone 7 plus zwart/gitzwart. Is er überhaupt voorraad van deze? Of geldt dit alleen online bij de shop?
Stel er is geen voorraad daar, online geeft aan dat deze "direct leverbaar" is, hoe lang duurt het dan voordat ik deze thuis hebt. Dit natuurlijk gerekent vanaf morgen bestellen, kan namelijk vanaf morgen verlengen
icon

Beste antwoord door Sam- 6 januari 2017, 15:06

Hallo Wolfsky,

Wat leuk zeg, een dagje uit met het gezin! Het ziet er naar uit dat het niet gaat regenen, dus dat heb je mee zitten. ;)

Een terechte vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de voorraad in de T-Mobile Shops in Amsterdam. Bij alle T-Mobile Shops zijn de iPhones uitverkocht. Deze krijg je dus niet direct mee.

Als de levertijd op de website op 'Direct leverbaar' staat, dan kan je binnen 1 werkdag een e-mail ontvangen van AMP Logistics om een bezorgafspraak te maken. Wanneer de toestel daadwerkelijk geleverd kan worden is dan afhankelijk van wanneer jij thuis aanwezig bent en wanneer de koerier het toestel kan leveren. Dit is in de meeste gevallen al de eerstvolgende werkdag.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo Wolfsky,

Wat leuk zeg, een dagje uit met het gezin! Het ziet er naar uit dat het niet gaat regenen, dus dat heb je mee zitten. ;)

Een terechte vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de voorraad in de T-Mobile Shops in Amsterdam. Bij alle T-Mobile Shops zijn de iPhones uitverkocht. Deze krijg je dus niet direct mee.

Als de levertijd op de website op 'Direct leverbaar' staat, dan kan je binnen 1 werkdag een e-mail ontvangen van AMP Logistics om een bezorgafspraak te maken. Wanneer de toestel daadwerkelijk geleverd kan worden is dan afhankelijk van wanneer jij thuis aanwezig bent en wanneer de koerier het toestel kan leveren. Dit is in de meeste gevallen al de eerstvolgende werkdag.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Dat is jammer dat er geen voorraad is bij de winkel van tmobile. Misschien heb ik nog mazzel bij een winkel als phonehouse en anders zal ik hem morgen gaan bestellen bij jullie online
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wolfsky,

Laten we hopen dat je de iPhone snel in handen hebt! 🙂 In ieder geval een hele fijne dag!
David, heb op de weg naar A'dam in Almere bij de tmobileshop toch 1 kunnen bemachtigen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wolfsky,

Dat is nog eens mazzel hebben! 😃 Hoe bevalt jouw nieuwe iPhone? Misschien wil je ook jouw ervaringen met ons delen in dit topic?

Reageer