Beantwoord

Vraag: iPhone 5 deffect, wat te doen


Beste T-mobile,

In oktober 2012 heb ik een iPhone abonnement afgesloten. Nu heb ik sinds een paar dagen een defect aan mijn iPhone. De vergrendelknop werkt niet meer naar behoren en daarnaast geeft de camera paarse vlekken/strepen bij het fotograferen. Ik ben erg zuinig met mijn toestel, aangezien ik 500 euro toestelkosten heb betaald. Ik neem aan dat deze mankementen onder de Apple garantie vallen? Moet ik hiervoor een afspraak maken bij de Apple store of kan dit ook via de plaatselijke T-mobile shop?

Met vriendelijke groet,

Jacqueline Ripzaad
icon

Beste antwoord door tribaltim 24 juli 2013, 19:31

Hoi Jripzaadx, 

Vervelend om te lezen dat je telefoon kuren vertoond. 
Je kan inderdaad je telefoon ter reparatie aanbieden. 

Bijvoorbeeld via Tmobile: http://www.t-mobile.nl/reparatie 

Volgens mij kan je je telefoon ook via Apple zelf aanbieden als het door een technisch mankement komt en niet door eigen schuld (bijv. val- waterschade.)

Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

4 reacties

Wat vervelend dat je iPhone niet naar behoren werkt. Je kunt het natuurlijk ter reparatie aanbieden via je My T-Mobile, de T- Shop of bij Apple Genius Bar (http://www.apple.com/nl/retail/geniusbar/).
Succes!
Zelf een afspraak maken met Apple lijkt me handiger. Dan kan je het bij de Apple store brengen of het wordt opgehaald bij jou, maar het kan ook via t mobile dan regelen zij alles voor je. Ik denk dat het dan wel paar dagen langer gaat duren.
Reputatie 4
Hoi Jripzaadx, 

Vervelend om te lezen dat je telefoon kuren vertoond. 
Je kan inderdaad je telefoon ter reparatie aanbieden. 

Bijvoorbeeld via Tmobile: http://www.t-mobile.nl/reparatie 

Volgens mij kan je je telefoon ook via Apple zelf aanbieden als het door een technisch mankement komt en niet door eigen schuld (bijv. val- waterschade.)

Groetjes Tribaltim
Bedankt voor de hulp!
Ik ga binnenkort naar de Apple store!

Reageer