Vragen/opmerkingen bestelling/levertijd iPhone 4

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 2
hallo
ik heb een kapotte iphone 4 binnen gekregen en nu word er een nieuwe toegestuurd is die ook te volgen??? zoja, wat is mijn ordernummer???

edit: als ik oude ordernummer invul staat eronder status onbekend(waarschijnlijk logisch)
Reputatie 2
Ook ik ontving op woensdag 17-11 een SMS waarin staat dat ik voor het einde van de week een email en SMS van AMP zou ontvangen waarna ik een afleverafspraak kan maken....tot op dit moment nog niets ontvangen.....en de status staat nog op 2.
wachten maar weer.......pffffffffffff

UPDATE...
Status staat intussen op 3....
Nu nog wachten op de SMS/email m.b.t. de afleverafspraak...
Reputatie 2

levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 3 oktober een i-Phone 8 gb & 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 15 september een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 4 oktober t/m heden een iPhone 8 gb & 32 gb hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 8

We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren.

Wanneer verandert je status?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3.
Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken.
Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wanneer ontvang ik een micosim?
Vanaf augustus wordt de i-Phone geleverd inclusief een microsim. Deze wordt dus niet meer los verstuurd.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop?
De T-Shops worden wekelijks beleverd. Helaas hebben wij geen inzicht in klantorders bij de T-Shops. De T-Shops beschikken ook niet over een ordernummer/sales id's.
De T-Shop medewerker neemt contact met je op als je i-Phone opgehaald kan worden.

Wat is de status van mijn zakelijk bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je bestelling en je bestelling betreft een zakelijke order dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Klik hier en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Indien je nog niet beschikt over een ordernummer vraag deze dan op via het T-Mobile forum.

Hoi!
Waar vind ik mijn orderstatus? Wij hebben er 2 in bestelling staan, vanmorgen zei een medewerker van TMobile dat ze bij AMP waren, maar die zeiden desgevraagd van niets te weten. Dus weer TMobile gebeld om te horen dat ik verkeerd was ingelicht vanmorgen. Ze staan nog in bestelling. Dubbel pech dus! Bestelling 1 november en 10 november. Op Iphoneclub e.d. lees ik over diverse uitleveringen van rond (vooral de 1e) die data. Wij zitten zonder internetmogelijkheid op oude tel. momenteel ivm defecte vorige iphones, dus de afkickverschijnselen tieren welig rond! Bedankt alvast voor een antwoord betreffende de bestelstatus! Anita
Ordermanagement... waar kan ik een directe vraag stellen? Ik wil namelijk de status van mijn bestelling checken. Kan me niet voorstellen dat ik 10 weken moet wachten op mijn iPhone?

Je kan hier op het Forum je vraag stellen of via de klantenservice.
Hallo T-mobile medewerkers,

is dat een andere "service"?
Kunnen jullie dat uitleggen?

Wat is je vraag nu precies?
hallo
ik heb een kapotte iphone 4 binnen gekregen en nu word er een nieuwe toegestuurd is die ook te volgen??? zoja, wat is mijn ordernummer???

edit: als ik oude ordernummer invul staat eronder status onbekend(waarschijnlijk logisch)

Deze order is ook te volgen alleen deze is via de klantenservice op te vragen.
Ik weet niet wanneer je heb doorgegeven dat je i-Phone defect is geraakt?
Reputatie 2

Hallo,

mijn vraag is als ik een sms van T-Mobile krijg waar er opstond dat ik voor het einde van vorige week, een sms/email zou krijgen van AMP logistics om een afspraak te maken en vervolgens niets meer hoor ik van T-mobile en/of AMP, is dat klantvriendelijk te noemen?
Gr.
Reputatie 2

Hallo,

mijn vraag is als ik een sms van T-Mobile krijg waar er opstond dat ik voor het einde van vorige week, een sms/email zou krijgen van AMP logistics om een afspraak te maken en vervolgens niets meer hoor ik van T-mobile en/of AMP, is dat klantvriendelijk te noemen?
Gr.

Ik heb T-mobile gebeld vrijdag en die melden aan mij dat het betreffende sms niet eruit had mogen gaan want zij hebben zelf namelijk geen idee waar de orders zijn.

ik vind dit zelf ook een rare service, ze heeft zich wel verontschuldigd hiervoor en vond het heel erg lastig... wat wel weer te waarderen is.
Reputatie 2
hallo

Deze order is ook te volgen alleen deze is via de klantenservice op te vragen.
Ik weet niet wanneer je heb doorgegeven dat je i-Phone defect is geraakt?

17 nov kreeg ik hem binnen en vr 19 nov heb ik gebeld voor een nieuwe en toen hebben ze ook alle info gegeven voor terug sturen van iphone 4. dus ik dacht dat je hier wel weer een nieuwe ordernummer kan vragen.
Reputatie 2
Iemand al iets gehoord van AMP van degene die deze week een smsje heeft gehad?

Morgen wordt de 3GS bij mij geleverd. Vorige week de eerste sms gehad, vanochtend die met login-gegevens om een afspraak te plannen. Veeeel minder dan de gevreesde 8 weken. Super!
Reputatie 3
Echt jammer dat je niet Early Renewal via internet kan doen, hierdoor wacht ik nu al 8 weken voor mijn 16GB.. Oftewel, als je een iPhone wilt ga niet naar de T-Shop in A'veen.
Reputatie 2
hallo allemaal vandaag orde naar 4 gegaan. gelijk email van amp gehad en gelijk een afspraak voor morgen gemaakt. dus het is best snel gegaan heeft nog geen 4 weken geduurd. het gaat hier om de iphone 3gs 8gb besteld op 27 october. dus nog even wachten of alles goed gaat.
Reputatie 2
Ordernummer 432934

Wat is de HUIDIGE verwachting kwa wachtttijd voor mij persoonlijk?
Reputatie 2
Ordernummer 432934

een eeuw...:P
Ordernummer 432934

Op dit moment kan ik je niet anders communiceren dan de verwachte levertijd van 8 tot 10 weken vanaf het moment dat je heb besteld.
Reputatie 2
Kreeg dus vorige week een smsje dat ik tegen het eind van die week een email + sms zou ontvangen om een afleverafspraak te maken. Guess what.. die kreeg ik niet. Vanmorgen weer een smsje gekregen waarin T-Mobile aangaf dat het vorige week niet was gelukt en waarin ze hun excuses aanboden, en daarin gaven ze ook aan dat ik uiterlijk morgen een email zou krijgen om alsnog een afspraak te maken. Tegen de middag had ik deze mail echter al, en heb nu een afspraak gemaakt voor morgen. Al met al dus nog geen 4 weken levertijd..
Reputatie 2
Wij wachten op 2 iphones, waarvan 1 op mijn naam en 1 op naam van mijn echtgenoot. Mocht de laatste geleverd worden, mag mijn zoon van 17 jaar - die contant aan de koerier betaalt- de iphone aannemen (bij ons thuis, uiteraard)? Of moet dat echt door mijn man zelf aangenomen worden?
Groet!
Reputatie 2
Over de service van het leveren:
Donderdag morgen status 3, rond 17:00 kreeg ik een mail om een afspraak te maken.
Deze heb ik gemaakt voor de eerst mogelijke dag, namelijk Zaterdag.
Vrijdagavond rond 20:30 kreeg ik zowel een e-mail als sms met het tijdvak waarin deze zaterdag bezorgd zou worden(tussen 11:00 en 13:00). E-mail samen met sms was erg fijn. Nadeel was dat ik het tijdvak redelijk laat te horen kreeg.
Zaterdag morgen werd de telefoon om 11:45 bezorgt, dus mooi op tijd!

Nu eindelijk de iPhone 4 na 4,5 week wachten in bezit, en het was 100% zeker het wachten waard!
Reputatie 2
30 otober besteld via TMobile (Internet) een iPhone 4 16gb.
Wordt a.s. woensdag 24 nov. afgeleverd....iets langer dan 3 weken levertijd dus.
Reputatie 2
Ik heb ook op 30 oktober besteld (verlengd), maar nog niets vernomen. 😞
Reputatie 2
ik heb mijn iphone 4 16 GB in een T-shop besteld op 29 oktober, ze hebben tegen mij gezegt dat ik hem in januari pas krijg, ik lees hier een aantal berichtjes van andere mensen die hem al binnen hebben of die hem binnekort krijgen.. beetje raar dit allemaal
Reputatie 2
Vandaag naar status 3 gegaan. 4 november besteld. dus sneller als de 8 weken.. helemaal blij dus!
Reputatie 2
Ook naar status 3, besteld op 1 nov 2010
iphone 4 16GB
Reputatie 2
Net even contact opgenomen met de klantenservice, vroeg me af of mijn toestel ook op mijn werk afgeleverd kan worden.. dit kan gelukkig.. Klantenservice melde wel dat het nog wel even kan duren voordat de koerier contact opneemt ivm de drukte, ook al sta je op status 3.. hoop niet dat het lang gaat duren
Reputatie 2

Ik heb T-mobile gebeld vrijdag en die melden aan mij dat het betreffende sms niet eruit had mogen gaan want zij hebben zelf namelijk geen idee waar de orders zijn.

ik vind dit zelf ook een rare service, ze heeft zich wel verontschuldigd hiervoor en vond het heel erg lastig... wat wel weer te waarderen is.

Ik ben wel benieuwd wat hier van waar is?
Klopt het dat er smsjes zijn uitgegaan wat niet de bedoeling was?
En wat wordt hier mee gedaan? Worden de toestellen van de onbedoelde sms ontvangers toch uitgeleverd en zijn de anderen die misschien al eerder hebben besteld en geen sms hebben gekregen de dupe?

Hoe zit dat?