Vragen/opmerkingen bestelling/levertijd iPhone 4

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 2
Geacht ordermanagement:

Ik sta al vanaf afgelopen vrijdag op status 3.
Nog steeds niets gehoord, klopt dit wel.
Mijn order nummer is : 425077.
Kunt U dit eens controleren. Bij bestelling was e-mail fout, is dit nu gecorrigeert.
Groeten,
Dave
Reputatie 2
Echt jammer dat je niet Early Renewal via internet kan doen, hierdoor wacht ik nu al 8 weken voor mijn 16GB.. Oftewel, als je een iPhone wilt ga niet naar de T-Shop in A'veen.

Voor een early renewal kan je ook bellen met de klantenservice van TM, gaat sneller dan een iphone bij de T shop bestellen. Bij de T shop wacht een collega al 6 weken en ik heb rond dezelfde tijd via k.s besteld en heb hem in ongeveer 3,5 week.
Reputatie 2
Ik heb wel status 3, maar nog geen mail of telefoon van de koerier, dus kan nog geen afspraak maken....
Reputatie 2
Ehh ordermanagement ik heb al twee maal een vraag gesteld maar nog geen antwoord gehad!
gr Ivar Visser
Reputatie 2
krijg morgen geleverd!!!
Reputatie 2
Ik snap er allemaal niks meer van :)
Ik heb 13 okt. in de t-shop in RIijswijk een 3GS besteld.
Vorige week met de klantenservice gebeld, om te vragen naar mijn bestelstatus, dit moet via de klantenservice, omdat je de shops niet kunt bellen.
Ik werd goed geholpen, maar degene die ik aan de telefoon had vertelde mij dat ze in Rijswijk mijn order niet konden vinden, ze wisten niet wat voor telefoon ik besteld had.
Ik dus weer contact gehad met de klantenservice, en zou weer terug gebeld worden als zij met de shop in rijswijk contact hadden gehad. |Vrijdag weer gebeld maar ze hadden nog geen bericht gehad van de shop, ik zou nog meer horen.
Nou, dat moet dus nog steeds gebeuren!
Ik baal hiervan, ik had hem beter via internet kunnen bestellen, maar in de shop werd mij verteld dat ik het beter daar dan via internet kon doen ivm het
Reputatie 2
17:03 uur een smsje dat ik via de mail een afspraak kon maken, en ik kon nog voor
morgen afspreken ook!! Superblij ben ik, nu nog wachten op de 2e, die is 10 dagen later besteld.
Reputatie 3
Echt jammer dat je niet Early Renewal via internet kan doen, hierdoor wacht ik nu al 8 weken voor mijn 16GB.. Oftewel, als je een iPhone wilt ga niet naar de T-Shop in A'veen.

Voor een early renewal kan je ook bellen met de klantenservice van TM, gaat sneller dan een iphone bij de T shop bestellen. Bij de T shop wacht een collega al 6 weken en ik heb rond dezelfde tijd via k.s besteld en heb hem in ongeveer 3,5 week.

Ahh.. Had ik dat maar geweten wacht nu al 8 weken, laatst langs gegaan, sta ik 8e op de wachtlijst.. En alsnog schiet het niet op, maar ach, gelukkig heb ik nog geduld.
Jammer dat de Shops zo slecht geleverd worden.

Bedankt voor je reactie
Reputatie 2
krijg morgen geleverd!!!

Sinds wanneer sta je op status 3.. ik vanaf vandaag maar nog geen mail of sms van koerier gehad..
Reputatie 2
waarom krijgen mensen die via het internet bestellen hun iphone eerder dan mensen die via een T-Shop bestellen????????????????????
Reputatie 2
Ja dat valt mij ook op, heb ook in de shop besteld, en wacht en wacht maar, en lees steeds dat mensen die hem 3 weken later via de site hebben besteld hem al hebben, echt frustrerend alllemaal
Reputatie 2
Ja, beetje vreemd allemaal klopt niet echt hoor 😞
Reputatie 3
Ja klopt, mensen die via internet hebben besteld krijgen hem standaard 3 weken eerder, erg vreemd.
Reputatie 2
BEDANK T-MOBILE ik krijg hem vanmiddag!

FF overzicht (mijn laatste reactie)

1 nov Besteld, direct status 2
23 nov - 12:00 Status 3
23 nov - 15:00 Gebeld nog geen sms of mail
23 nov - 17:00 SMS & Mail uitnodiging voor afspraak maken
23 nov - 17:05 Afspraak ingeplant voor de 24e
23 nov - 21:30 SMS & Mail dat hij bezorgt wordt op de 24e (tijdvak van 2 uur)
24 nov Wachten voor de deur, hij komt vanmiddag! YES!
Reputatie 2
Feedback voor T-Mobile over bezorging:

Maandag bericht ontvangen, dinsdag leveringsafspraak met AMP gemaakt. Mails correct en op tijd.
Iemand anders nam de bestelling voor mij aan, de bezorging verliep prettig. Netjes op tijd, correcte bezorger.

Enig nadeel: Hij had geen tijd om een kopje koffie te drinken! 🙂
Reputatie 2
Sta sinds vrijdag 19 november op status 3.
Er zijn mensen die gisteren op 3 stonden en de zelfde dag op 4.
Hoe kan dit, gaat er iets mis?
Hebben meer mensen die afgelopen vrijdag op 3 stonden nog niets gehoord of naar 4 zijn gegaan.

Nu ik op drie sta duurt wachten lang.
Reputatie 2
Feedback bezorging. Dinsdag ochtend ontvangen, keurig binnen het afgesproken tijdvak. Betalen met pin gesmeerd, groot voordeel!

27 okt besteld(EDIT: Telefonisch), 4 32gb, 23 november ontvangen. Al met al geen 8 weken, lijkt wel te gelden voor de shops??
Reputatie 2
Als je hem snel wilt hebben zou ik zowel in de shop als via klantenservice/website bestellen, je kan altijd 1 anuleren die het laatst wordt geleverd!
Reputatie 2
Als je hem snel wilt hebben zou ik zowel in de shop als via klantenservice/website bestellen, je kan altijd 1 anuleren die het laatst wordt geleverd!

Ja, alleen voor de mensen die dat gaan doen...bij de shop moet je 50 euro aanbetalen, ik weet niet hoe ze daar mee omgaan als je die bestelling daar later gaat annuleren (om die reden)...iemand ervaring ermee?
Reputatie 2
Heb hem Binnennnnnnnnnnnnnnnnn, gisteren ontvangen, die van mijn vriendin net ontvangen. ging opeens heel snel allemaal. binnen een dag geregeld. dat is dan weer goed van t-mobile. nu het bereik regelen haha
Heb hem Binnennnnnnnnnnnnnnnnn, gisteren ontvangen, die van mijn vriendin net ontvangen. ging opeens heel snel allemaal. binnen een dag geregeld. dat is dan weer goed van t-mobile. nu het bereik regelen haha

Veel plezier met je i-Phone
Ik ben wel benieuwd wat hier van waar is?
Klopt het dat er smsjes zijn uitgegaan wat niet de bedoeling was?
En wat wordt hier mee gedaan? Worden de toestellen van de onbedoelde sms ontvangers toch uitgeleverd en zijn de anderen die misschien al eerder hebben besteld en geen sms hebben gekregen de dupe?

Hoe zit dat?

@iamtheone: Er is inderdaad vorige week een sms uitgegaan. Deze sms is verstuurd naar iedereen die nu aan de beurt was om zijn i-Phone te ontvangen. We hadden in de sms vermeld dat deze klanten voor vrijdag een afspraak konden maken bij onze vervoerder alleen dit had vanaf maandag moeten wezen.

Het smsje is eigenlijk maar voor een paar klanten nadelig geweest omdat ze dus niet voor het weekend maar na het weekend pas een afspraak konden maken.

Is het zo iets duidelijker geworden?
Reputatie 2
beste ordermanagement,

Ik sta vanaf gister op status 3, wanneer kan ik een sms van de koerier gaan ontvangen?
Reputatie 3
Feedback bezorging. Dinsdag ochtend ontvangen, keurig binnen het afgesproken tijdvak. Betalen met pin gesmeerd, groot voordeel!

27 okt besteld(EDIT: Telefonisch), 4 32gb, 23 november ontvangen. Al met al geen 8 weken, lijkt wel te gelden voor de shops??

Ja vanuit mijn ervaring zijn de T-Shops waardeloos, wacht al 8 weken.
Je kunt beter op internet/telefonisch bestellen

@ordermanagement kun jij niks doen met de betrekking op de levering van de T-Shops? Het is waardeloos..
Reputatie 2
Zonet een sms en email gehad van AMP.. morgen wordt mijn iphone 4 16 gb geleverd..