Vragen/opmerkingen bestelling/levertijd iPhone 4

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 2
Mijn 2de iPhone 4 werd vrijdag na ongeveer 4 weken bezord, redelijk snel naar mijn idee. Het enige probleem was dat toen de koerier kwam met zijn pin apparaat dat ding geen verbinding kon maken en tot 3 keer toe geen betaling accepteerde, ik heb gevraagd of hij over 30 minuten nogmaals langs wilde komen maar dat kon niet ( eigenlijk ook wel te begrijpen ) hij zei dat ik opnieuw een afspraak moest maken voor de bezorging, ik dacht dat is pech hebben, kan je na lang wachten eindelijk je iphone krijgen maar door een storing met het pinapparaat kan je nog langer wachten. Gelukkig hadden we bij de administratie een kas waar ik het geld zolang kon lenen. Dus voor anderen die de iphone nog moeten ontvangen, hou er rekening mee dat je niet kan pinnen ( ik ben niet de 1ste die dat overkomt), het beste lijkt mij om het bedrag contant achter de hand te hebben voor het geval de pin automaat het niet doet.
Reputatie 3
@Ordermanagement

Zou je alsjeblieft kunnen controleren hoelang het nog gaat duren wacht inmiddels al 8 weken + op mijn Iphone 4 16GB @ T-Mobile Shop Amstelveen
Reputatie 3
@Ordermanagement

Zou je alsjeblieft kunnen controleren hoelang het nog gaat duren wacht inmiddels al 8 weken + op mijn Iphone 4 16GB @ T-Mobile Shop Amstelveen
Zonet de telefoon bij mijn vriend thuis geleverd.. alleen was hij er zelf niet en heeft zijn moeder dus de telefoon aangenomen.. mijn vriend moest 29,95 betalen voor de iphone 4 16 gb.. de koerier heeft 50 euro gevraagd.. mijn schoonmoeder die wist dus niet wat de telefoon zou kosten en heeft de 50 euro gewoon gegeven. achteraf zag zij de factuur in de doos en zag dus dat zij 30 moest betalen.. die is dus gewoon even opgelicht.. ordermanagement, wat kunnen we hier tegen doen..??? kan ik hierover contact opnmemen met AMP of moet ik daarvoor bij t-mobile zijn?

@ Kimbella:Ik ben nog aan het schakelen met de vervoerder over bovenstaande. Ik verwacht morgen een antwoord voor je te hebben
Zonet de telefoon bij mijn vriend thuis geleverd.. alleen was hij er zelf niet en heeft zijn moeder dus de telefoon aangenomen.. mijn vriend moest 29,95 betalen voor de iphone 4 16 gb.. de koerier heeft 50 euro gevraagd.. mijn schoonmoeder die wist dus niet wat de telefoon zou kosten en heeft de 50 euro gewoon gegeven. achteraf zag zij de factuur in de doos en zag dus dat zij 30 moest betalen.. die is dus gewoon even opgelicht.. ordermanagement, wat kunnen we hier tegen doen..??? kan ik hierover contact opnmemen met AMP of moet ik daarvoor bij t-mobile zijn?

@ Kimbella:Ik ben nog aan het schakelen met de vervoerder over bovenstaande. Ik verwacht morgen een antwoord voor je te hebben
Reputatie 2
Beste Ordemanager,

Heb de Iphone 4 besteld maar zou graag willen weten wanneer de telefoon ongeveer aankomt zonder jullie lastig te vallen. Is er misschien een mogelijkheid dat je het toestel als het ware kan tracken.

mvg,

Jeroen
Reputatie 2
Beste Ordemanager,

Heb de Iphone 4 besteld maar zou graag willen weten wanneer de telefoon ongeveer aankomt zonder jullie lastig te vallen. Is er misschien een mogelijkheid dat je het toestel als het ware kan tracken.

mvg,

Jeroen
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=115815]Vragen/opmerkingen bestelling/levertijd iPhone 4 (deel 5)[/thread].

[/modbreekt]