Vragen/opmerkingen bestelling/levertijd iPhone 4

[modbreekt]

levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 3 oktober een i-Phone 8 gb & 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 15 september een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 4 oktober t/m heden een iPhone 8 gb & 32 gb hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 8

We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren.

Wanneer verandert je status?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3.
Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken.
Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wanneer ontvang ik een micosim?
Vanaf augustus wordt de i-Phone geleverd inclusief een microsim. Deze wordt dus niet meer los verstuurd.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop?
De T-Shops worden wekelijks beleverd. Helaas hebben wij geen inzicht in klantorders bij de T-Shops. De T-Shops beschikken ook niet over een ordernummer/sales id's.
De T-Shop medewerker neemt contact met je op als je i-Phone opgehaald kan worden.

Wat is de status van mijn zakelijk bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je bestelling en je bestelling betreft een zakelijke order dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Klik hier en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Indien je nog niet beschikt over een ordernummer vraag deze dan op via het T-Mobile forum.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

408 reacties

[modbreekt]

levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 14 oktober een i-Phone 8 gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 4 oktober een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 24 oktober een i-Phone 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 15 oktober t/m heden een iPhone 8gb, hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Voor alle klanten die op 05 oktober t/m heden een iPhone 16gb, hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Voor alle klanten die op 25 oktober t/m heden een iPhone 32gb, hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren.

Wanneer verandert je status?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3.
Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken.
Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wanneer ontvang ik een micosim?
Vanaf augustus wordt de i-Phone geleverd inclusief een microsim. Deze wordt dus niet meer los verstuurd.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop?
De T-Shops worden wekelijks beleverd. Helaas hebben wij geen inzicht in klantorders bij de T-Shops. De T-Shops beschikken ook niet over een ordernummer/sales id's.
De T-Shop medewerker neemt contact met je op als je i-Phone opgehaald kan worden.

Wat is de status van mijn zakelijk bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je bestelling en je bestelling betreft een zakelijke order dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Klik hier en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Indien je nog niet beschikt over een ordernummer vraag deze dan op via het T-Mobile forum.

[/modbreekt]
zowel ik als mijn vriendin kregen een smsje dat er VOOR het eind van de week een afspraak zou worden gemaakt over de levering van onze Iphone 4.

Wij hebben tegelijk besteld op 28oktober 2010, nou is mijn vraag leveren zij ook op zaterdag?????
en betekend eind van de week tot en met Vrijdag?

Onze vervoerder kan ook op zaterdag leveren. Al blijft het wel afhankelijk van hoeveel afspraken er al staan op die dag.
Reputatie 1
Geachte T-Mobile,
U zult ongetwijfeld weten dat er een behoorlijk aantal mensen zijn die lichtelijk geirriteerd raken bij het bestellen van een telefoon via Uw diensten.
Deze keer behoor ik ook tot een van hen. Het gaat om het volgende verhaal: Op 27 september j.l besluit ik mijn contract (i150) bij Uw dienst te verlengen en tegen bijbetaling een iPhone 4 te nemen. Hiervoor staat een wachttijd van 6 weken. Niet erg aangenaam maar omdat ik graag het toestel wil, heb ik dit geaccepteerd.
Daar ik op 18 october nog steeds niets heb gehoord, niet via mail en ook niet via sms, neem ik wederom contact op met de afdeling klantenservice en hier wordt mij verteld dat er geen bestelling is geplaatst en mijn contract nog steeds niet is verlengt.... Hier word je als klant dus niet vrolijk van. Alle gegevens dus maar opnieuw gegeven in de hoop dat het nu allemaal goed komt. Echter krijg ik nu te horen dat er een wachttijd is van 8 weken. Ik heb dus al twee weken verloren en nu moet ik ook nog eens 2 weken langer wachten... Oke, ik wil het toestel dus maar toegezegd. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat het met de wachttijd allemaal wel mee zou vallen en dat de praktijk uitwees dat de wachttijd gemiddeld tussen de 12 dagen en drie weken zou liggen. Dit laatste stelde mij alweer ietwat gerust.
Echter, had ik op 27 oktober nog steeds geen bevestiging van mijn inmiddels tweede gedane bestelling, dus maar weer met Uw dienst gebeld. Tot mijn grote verbazing krijg ik op het moment van telefoneren de sms dat mijn bestelling is ontvangen. Ik heb dan ook aan de dienst gevraagd wat nu exact mijn wachttijd is omdat er dus nu pas een sms binnen is gekomen. Verteld doch de vriendelijke medewerker dat er geen bestelling te vinden is..... Na even gevloekt tehebben vindt hij hem dan uiteindelijk toch en ja de bestelling is op de 18e inderdaad geplaatst en vanaf deze datum gaat mijn 8 a 10 weken wachttijd in...
WAT??? Nog eens 2 weken langer wachten. T-Mobile wat word er voor een spel gespeeld. Lever nou toch eens gewoon volgens de eerste gemaakte afspraak en geef AUB een eerlijk antwoord. Uw medewerker kon ook absoluut niet begrijpen dat ik voor bovenstaande situatie weinig tot geen begrip kon opbrengen en ik moest maar begrip hebben voor Uw logistiek probleem c.q. levertermijnen.
Nou om eerlijk te zijn heb ik die dus niet. Ik vraag U dan ook heel vriendelijk om dit probleem op te lossen. Met name het geintje met de levertijd. Gaarne verneem ik van U.
Reputatie 2
Beste Ordermanagement,

Bedankt voor uw antwoord, zou u misschien kunnen kijken hoe dat dan zit met mijn bestelling bij de T-Mobile Shop aangezien volgens uw laatste bericht ik in week 43 een afleverbericht had mogen verwachten (ik heb hem immers voor 25 oktober besteld).
Ik hoop toch niet dat ik nu ook 8-10 weken zal moeten wachten?
Ik lees namelijk verscheidene berichten op uw forum van mensen die hem telefonisch of online hebben besteld rond mijn besteldatum al in het bezit zijn van een I-Phone 32 GB.

Ik hoor graag van u,

Groetjes,

Ferry

Ik heb het doorgezet naar de T-Shop als ik een reactie heb ontvangen dan laat ik je het zo snel mogelijk weten

mvg
Daan

Beste Ordermanagement, Beste Daan,

We zijn inmiddels alweer een week verder, heeft u al een reactie gehad van T-Shop Utrecht-Overvecht?

Ik hoor graag van u,

Groeten,

Ferry
Graag zou ik het ordernummer hebben van mijn telefonische verlenging op maandag 18 oktber van de iphone 4 16 GB.

Mvg

Ik heb je een PM gestuurd met je ordernummer

We zijn inmiddels alweer een week verder, heeft u al een reactie gehad van T-Shop Utrecht-Overvecht?

Ik hoor graag van u,

Groeten,

Ferry

Ik heb nogmaals de shop benaderd boor een update. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
@ ordermanager heeft u nog wat gehoord?

Ik ga er nogmaals achteraan. Ik kom er zo snel mogelijk op terug
Reputatie 2

Ik hoor graag van u,

Groeten,

Ferry

Ik heb nogmaals de shop benaderd boor een update. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Dank u wel,

Nogmaals bedankt voor de tijd en moeite die u er insteekt.

Groeten,

Ferry
Reputatie 2
Voorheen kwam er met enige regelmaat een overzicht per week tot welke besteldatum de verschillende typen iPhone die week werden uitgeleverd. Ondanks dat dit soort informatie de wachttijd niet verkort en het mij in principe geen steek verder helpt zit het menselijk brein toch zo in elkaar dat dit wel erg fijn was. Het geeft de burger moed...

Dus beste Ordermanagement, kunt u met het hand over het hart strijken en ons wederom verlichten met zulks een overzicht? Ik weet dat ik niet de enige ben die u een plezier zal doen hiermee!
Reputatie 2
Ha, gefeliciteerd! Ik heb op 18 oktober besteld, zal dus nog wel even moeten wachten....
Reputatie 2
1 nov. status 2
Reputatie 3
@order zou je dan meteen ook:
T-Shop
Loopveld 14
1181 ZK Amstelveen
0800 7111
Willen benaderen? ( Besteld op 26 september )
Reputatie 2
18 oktober status 2 voor een 4G 16 GB

Misschien maakt het ook nog uit of je een nieuw abonnement afsluit, of dat je verlengt?

Misschien maakt het ook nog uit of je vooruitbetaald hebt of dat je nog niets betaald hebt?
Reputatie 1
Geachte T-Mobile,
U zult ongetwijfeld weten dat er een behoorlijk aantal mensen zijn die lichtelijk geirriteerd raken bij het bestellen van een telefoon via Uw diensten.
Deze keer behoor ik ook tot een van hen. Het gaat om het volgende verhaal: Op 27 september j.l besluit ik mijn contract (i150) bij Uw dienst te verlengen en tegen bijbetaling een iPhone 4 te nemen. Hiervoor staat een wachttijd van 6 weken. Niet erg aangenaam maar omdat ik graag het toestel wil, heb ik dit geaccepteerd.
Daar ik op 18 october nog steeds niets heb gehoord, niet via mail en ook niet via sms, neem ik wederom contact op met de afdeling klantenservice en hier wordt mij verteld dat er geen bestelling is geplaatst en mijn contract nog steeds niet is verlengt.... Hier word je als klant dus niet vrolijk van. Alle gegevens dus maar opnieuw gegeven in de hoop dat het nu allemaal goed komt. Echter krijg ik nu te horen dat er een wachttijd is van 8 weken. Ik heb dus al twee weken verloren en nu moet ik ook nog eens 2 weken langer wachten... Oke, ik wil het toestel dus maar toegezegd. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat het met de wachttijd allemaal wel mee zou vallen en dat de praktijk uitwees dat de wachttijd gemiddeld tussen de 12 dagen en drie weken zou liggen. Dit laatste stelde mij alweer ietwat gerust.
Echter, had ik op 27 oktober nog steeds geen bevestiging van mijn inmiddels tweede gedane bestelling, dus maar weer met Uw dienst gebeld. Tot mijn grote verbazing krijg ik op het moment van telefoneren de sms dat mijn bestelling is ontvangen. Ik heb dan ook aan de dienst gevraagd wat nu exact mijn wachttijd is omdat er dus nu pas een sms binnen is gekomen. Verteld doch de vriendelijke medewerker dat er geen bestelling te vinden is..... Na even gevloekt tehebben vindt hij hem dan uiteindelijk toch en ja de bestelling is op de 18e inderdaad geplaatst en vanaf deze datum gaat mijn 8 a 10 weken wachttijd in...
WAT??? Nog eens 2 weken langer wachten. T-Mobile wat word er voor een spel gespeeld. Lever nou toch eens gewoon volgens de eerste gemaakte afspraak en geef AUB een eerlijk antwoord. Uw medewerker kon ook absoluut niet begrijpen dat ik voor bovenstaande situatie weinig tot geen begrip kon opbrengen en ik moest maar begrip hebben voor Uw logistiek probleem c.q. levertermijnen.
Nou om eerlijk te zijn heb ik die dus niet. Ik vraag U dan ook heel vriendelijk om dit probleem op te lossen. Met name het geintje met de levertijd. Gaarne verneem ik van U.

Geachte T-Mobile gaarne een reaktie van U.
Reputatie 6
Badge +9
Misschien krijg je sneller een reaktie als je in het topic post wat hier over loopt.
Zie APPLE/levertijden

Succes en hij is geweldig die i-phone 4

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
was trouwens een iphone 4 16gb
uurtje daarna kreeg ik mailtje voor afspraak

heb afspraak 17-11 nu hopen dat het zo snel lukt:D

zat flink te vloeken op tmobile maar was zeer onterecht
goeie service tmobile en van amp ook
Reputatie 2
Zat net het forum door te lezen en zag dat er mensen zijn die de iphone 4 16gb al binnen hebben terwijl ze de telefoon later besteld hebben als andere die de telefoon nog niet binnen hebben. Ik heb op 4 november de iphone 4 16gb besteld en de levertijd is 8 weken.. erg lang maar wil de telefoon graag hebben.. Ik hoop dat de telefoon sneller komt als de 8 weken want mijn huidige toestel is zwaar k*t. maar ben toch bang dat het wachten is tot eind december, begin januari. T-mobile had de inkoop van de iphone toch iets beter in moeten schatten. verder ben ik heel tevreden over de service van t-mobile.
Reputatie 2
Ik heb op 21 oktober telefonisch bij de klantenservice mijn abonnement verlengd en ik sta nog steeds op status 2. Nu blijkt dat mensen die later besteld hebben of bij de T-shop besteld hebben de telefoon wel al in hun bezit hebben.
Hoe kan dit? Tegen mij werd door de klantenservice gezegd dat alle mensen die bij T-mobile bestellen op dezelfde lijst komen, maar dat kan niet als iemand die 1 november steld heeft de telefoon nu al in bezit heeft!
Reputatie 2
Ik heb op 21 oktober telefonisch bij de klantenservice mijn abonnement verlengd en ik sta nog steeds op status 2. Nu blijkt dat mensen die later besteld hebben of bij de T-shop besteld hebben de telefoon wel al in hun bezit hebben.
Hoe kan dit? Tegen mij werd door de klantenservice gezegd dat alle mensen die bij T-mobile bestellen op dezelfde lijst komen, maar dat kan niet als iemand die 1 november steld heeft de telefoon nu al in bezit heeft!

Hoi vvrancken,

Gaat het bij jou om een 16 gb of 32 gb?

Ik heb het juist andersom heb een 32 gb besteld op 21 oktober bij een T-Shop en ik lees in dit topic dat mensen die hem rond mijn tijd via internet of telefonisch hebben besteld hem al hebben wat ook in overeenstemming is met de verwachte levertijden wat Ordermanagement voor het laatst heeft geplaatst in dit topic.
Reputatie 2
Wooow, vandaag eindelijk op status 3 😃.....

Morgen wordt de Iphone afgeleverd...

(nu maar hopen dat het nummerbehoud vlekkeloos verloopt)
Reputatie 2

Hoi vvrancken,

Ik heb het juist andersom heb een 32 gb besteld op 21 oktober bij een T-Shop en ik lees in dit topic dat mensen die hem rond mijn tijd via internet of telefonisch hebben besteld hem al hebben wat ook in overeenstemming is met de verwachte levertijden wat Ordermanagement voor het laatst heeft geplaatst in dit topic.

Ik heb de 16 GB besteld..

@Riaviano
Wanneer heb jij besteld en hoe?
Reputatie 2
Hoe gaat het met de 3GS versie van de Iphone.
Ik heb 2 dagen geleden er een besteld en ik had verwacht nu al een sms ontvangen te hebben, omdat ik een bevestiging had gekregen via de mail waarin stond dat hij binnen 12 uur verstuurd zal worden.

Kunt u mij z.s.m. een bericht sturen via het forum met antwoord??

Alvast bedankt
Reputatie 2

Hoi vvrancken,

Ik heb de 16 GB besteld..

@Riaviano
Wanneer heb jij besteld en hoe?

Op 18 okt., via het i-net.
(16 gb)

dus wellicht ben jij binnenkort aan de beurt...
Reputatie 2
Kan ik een ordernummer krijgen en statusinformatie?
Reputatie 2
@ ordermanagement

Wordt het nummerbehoud automatisch geregeld, of dien ik hiervoor de klantenservice
nog te bellen? (activering van Micro-sim, met hetzelfde nummer?)

Had in m'n bestelling met nummerbehoud gekozen.