Sticky

Vragen over iPhone en iPad instellingen

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Op onze Toestelhulp pagina vind je verschillende instructies. In dit topic kan je vragen stellen met betrekking tot de instructies en instellingen van je iPhone en iPad.

Heb je een vraag over een specifieke instructie? Plaats dan de link in je bericht zodat het direct duidelijk is waar het over gaat.

9 reacties

ik heb iphone 5s met ios 9.02, wil deze opnieuw configureren maar tijdens configureren verschijnt het overstap vanaf android niet in scherm, kan alleen configureren af icloud, itunes of als nieuwe iphone ?

M.vr.gr. Joey
Mag ik vragen hoe je hem hebt geprobeerd opnieuw te configrueren?
Hiermee vraag ik me eigenlijk af of je in je iPhone instellingen "herstel iPhone" hebt gekozen of dat je je telefoon hebt proberen te herstellen via iTunes?
Reputatie 5
Viper70 schreef:

ik heb iphone 5s met ios 9.02, wil deze opnieuw configureren maar tijdens configureren verschijnt het overstap vanaf android niet in scherm, kan alleen configureren af icloud, itunes of als nieuwe iphone ?

M.vr.gr. Joey

De iPhone / iPad heeft geen mogelijkheid om tijdens het instellen over te stappen van Android naar iOS. Je zal dat op een andere manier moeten doen. Op deze pagina van Apple support staat uitgelegd hoe dit te doen.
iamPuk schreef:

Viper70 schreef:

M.vr.gr. Joey

De iPhone / iPad heeft geen mogelijkheid om tijdens het instellen over te stappen van Android naar iOS. Je zal dat op een andere manier moeten doen. Op deze pagina van Apple support staat uitgelegd hoe dit te doen.

Als aanvulling hierop wil ik je verwijzen naar de Support pagina van Apple voor het overstappen op iPhone, inclusief een door Apple gemaakte app om gegevens over te zetten: http://www.apple.com/nl/iphone/switch-to-iphone/
Veel contacten op een iphone kan je binnen halen vanaf je google (android) account. Dit gaat via een in te stellen card av account. Beetje tricky maar als je bij google je contacten eenmaal hebt ingevoerd werkt dit super. Op de site van apple staat hierover wel een en ander beschreven, maar als je via een zoekmachine zoekt (zoals google) laat deze vele mogelijkheden zien met prettige uitleg erbij. Hopelijk is het jou al gelukt.
Dus als ik het goed begrijp kan iedereen mijn of een ander zijn nummer binnenslepen op google
Neen dat kan niet norabacourn
Dat kan alleen bij iOS 9.2 of hoger. Wat je eigenlijk moet doen is de iPhone instellen als nieuwe iPhone en alle vragen overslaan. Als de iPhone op het beginscherm staat ga je dmv instellingen -> software update download je de nieuwe iOS. Het toestel zal dan uit en aan gaan voor de update. Uiteindelijk als de iPhone de update heeft ga je weer naar instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen

Dan is de iPhone weer helemaal 'leeg' en krijg je op een gegeven moment wel de keus instellingen over te zetten vanaf een Android toestel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick_pierre,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk om te zien dat je hier tips geeft. Ik weet zeker dat andere klanten hier wat aan hebben! Zou je jezelf willen voorstellen in dit voorsteltopic? We zijn benieuwd naar wie je bent. 🙂

Reageer