Vragen / problemen iPhone

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

385 reacties

Reputatie 2
Na reparatie van mijn Iphone (via Proassist geregeld) is op mijn iphone 3gs versie 4.2 geinstalleerd. Prima, maar op mijn apple heb ik itunes 9.1 en update naar itunes 10 is geen optie. Iphone werkt dus niet via itunes waardoor ik geen recovery kan doen van de software (downgrade) naar 4.1. (versie voor de reparatie). Via een pc (windows 7) probeer ik nu via itunes 10 iphone te downgraden. Via recovery mode alswel DFU mode geprobeerd software te herstellen naar 4.1 en heb zelfs versie 3.1.3 geprobeerd. Alles gaat goed tot dat ik de foutmeldingscode 3194 krijg.
Ik zit nu dus vast: zowel via mac als pc kan ik nu mijn iphone niet herstellen.
Hoe krijg ik de software teruggezet? Waar kan ik terecht: t-mobile of Apple?
Reputatie 5
@Vanessa

Vanuit Apple is besloten dat het downgraden van software niet mag op de offici
Reputatie 2
Is het normaal dat als je batterij volledig op is de iPhone tijdens het laden weer aangaat?
Mijn HTC en andere mobieltjes die ik hiervoor had kon je ook uit opladen. Met een iPhone kan dat schijnbaar niet?
Reputatie 5
Dat klopt.
Deze springt aan op het moment dat je de Iphone aan de oplader of computer koppelt.
Reputatie 2
Mijn batterij is dood( heb deze Iphone pas sinds 29 december, vervanging van een Iphone waar de camera niet werkte). Woensdag vertrek ik naar Bangladesh voor een werkbezoek van 3 weken. Heb dus echt een goed werkende telefoon nodig. Wat kan ik doen?
Reputatie 2
Vanmorgen de klantenservice gebeld en morgen wordt de telefoon omgeruild. Superservice!
@mamacass

Super! succes verder!
Reputatie 2
Ik heb het volgende probleem, mijn "thuisknop" doet het niet meer. Gister in de auto op weg naar de huis heb ik nog via lang indrukken en praten er gebruik van kunnen maken. Ik kom thuis aan en voel ineens iets trillen in mijn broekzak ik denk he, ik heb telefoon, maar wat bleek de thuisknop blijft hangen en op het andere moment doet hij het helemaal niet meer, mijn iphone4 is nu net een maand oud, wie weet wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?
Reputatie 5
@Spider

Op het moment dat de home button defect is kun je hier weinig tot niets aan doen. Het beste kun je contact opnemen met de afdeling Repair&Retour via het telefoonnummer 06 2400 1200. Zij kunnen het defect met je nalopen en hier eventueel stappen op ondernemen.
Reputatie 5
[modbreekt]
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117590]Vragen / Problemen iPhone (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]