Beantwoord

Vragen/problemen iPhone (deel 2)

Reputatie 5
  • Oud-Moderator
  • 8100 reacties
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=106541]Vragen / problemen iPhone[/thread].

In dit topic kun je al je vragen en of problemen kwijt over de iPhone.

[/modbreekt]
icon

Beste antwoord door Chris076 28 februari 2011, 14:34

@Patrice

Je kunt proberen te kijken of er nieuwe versies zijn van apps die je geinstalleerd hebt, het kan een issue zijn met een nieuwe versie van iOS.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 2
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

Mijn iPhone zet zichzelf uit op willekeurige momenten. De batterij is op zulke momenten nog voor 75% gevuld, dus daar ligt het niet aan. Ik krijg hem daarna ook niet opgestart meer ondanks vele reset pogingen. De enige manier om de telefoon weer aan te krijgen is om de telefoon aan te sluiten op het stopcontact of de USB aansluiting van een computer.

Heb tevergeefs geprobeerd om de iPhone te restoren, zonder een backup te gebruiken natuurlijk. Zal hem waarschijnlijk weg moeten brengen ter reparatie, maar dat gaat natuurlijk weer even duren... bovendien kan het probleem niet 1,2,3 geconstateerd worden omdat het op willekeurige momenten gebeurt. Heb het tot nu toe 3x gehad deze week.
Reputatie 2
Sinds vanmiddag doet mijn Iphone het ook niet meer, hij is niet gevalen en ik had hem vlak daarvoor nog gebruikt.
Ik heb geen idee hoe ik hem weer aan krijg, baal er wel enorm van
Reputatie 2
@ het probleem van dat uitvallen,
heeft u hem misschien gejailbreakt,
ik had mn ipod touch gejailbreakt en toen gebeurde het ook regelmatig.
iniedergeval kunt u hem helemaal resetten ofzo?
Reputatie 2
geen idee wat dat jailbreaken is, maar ik heb er niks mee gedaan, alleen mee gesmst.
Reputatie 2
Dat probleem heb ik ook bijna t zelfde gehad!
Ben ik aant bellen, valt ie zomaar uit, kon m alleen wel weer na ff geduld aan krijgen, had m ook niet gejailbreakt!
Heb m terug moeten sturen en laten maken, was een algemeen bekende fout bij Iphones!
Nu is alleen t balen dat als je m op laat sturen he erg lang duurt voordat je hem terug hebt!
Gr Lin
Reputatie 2
Nee ik heb hem niet gejailbreakt. Het gebeurt idd tijdens rare momenten. Ik moet wel zeggen dat het vaak gebeurt als de batterij nog voor +- 60% vol is. Heel raar maarja.... nu dus naar de winkel. Hoop dat ze dit snel kunnen afhandelen! Vind het wel een heel apart probleem maar goed...
Reputatie 5
@Valrox
@Vif123

Hebben jullie geprobeerd als het toestel uitvalt om deze een harde reset te geven? Hierbij hou je de home button en de knop bovenop het toestel tegelijkertijd gedurende 16 secondes in. Dit kan eventueel het probleem verhelpen.
Reputatie 2
Bedankt voor de tip. Maar helaas is dit ook al geprobeerd. Geen enkele oplossing werkt tot nu toe. Heb het toestel vandaag terug gebracht bij de winkel, moet nu dus 2 weken wachten tot het toestel gemaakt wordt. Alsnog bedankt!
Reputatie 2
Hellow,

Ik krijg zojuist een sms van T-Mobile met de mededeling dat ik in bezit ben van een Iphone zonder internetbundel en dat ik deze zsm moet activeren om extra kosten te voorkomen. Mijn oude blackberry abbo + internet loopt tot 27 februari en mijn nieuwe iphone abbo + internet begint 1 maart. Als ik kijk op mijn T-mobile tegoed dan staan er geen extra kosten bij en ik heb m
Reputatie 6
@Lissylis
In deze situatie kun je dit sms'je negeren. Het systeem controleert of je gebruikmaakt van een iPhone in combinatie met een web'n'walk internetbundel. Indien dit niet het geval is, ontvang je dit sms'je. Echter wordt er niet gekeken of je gebruikmaakt van Instant E-mail (omdat deze speciaal voor BlackBerry is). Je kunt gewoon gebruikmaken van internet. Op 1 maart gaat je nieuwe abonnement in, waar het juiste internet bij zit.
Reputatie 2
Ik heb geen 3g netwerk meer op mijn iphone 3gs. Als je geen verbinding hebt moet er een stipje op de display verschijnen. Dat doet ie niet. En ja ik heb 3G wel ingeschakeld.

Help!!!
Reputatie 6
@Valrox
Ik zie dat het toestel gisteren naar je is teruggestuurd. Je ontvangt deze binnen een aantal dagen.
Reputatie 5
@hagar
Heb je ook al geprobeerd om de netwerkinstellingen te herstellen?
Dit doe je via instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.
Je wachtwoord van de WiFi wordt dan ook gereset en zal je daarna opnieuw moeten invoeren.
Reputatie 2
Hoi ik weet niet of ik hier alleen last van heb?
Mijn IPhone doet het best goed maar waneer ik op internet ben geweest heb ik storing met telefoneren. En hoe langer op internet hoe langer de storing.. Ik ben hiermee al naar de winkel geweest maar konden hier nog geen goed antwoord opgeven.Want zoals altijd als je bij de tandarts bent is de pijn over. Ben toen naar huis gegaan met een duokaart zodat als ik de iphone uitzet op min HTC kan bellen of gebeld worden. de storing is dat er veel ruis is en ik kan wel de ander horen maar zij mij niet. En het is best vervelend daar er ook app zijn die op internet gaan zonder dat ik het weet.
Wat heb ik geprobeerd:
1 G3 uitgezet nadat ik op internet ben geweest.
2 dataqroaming staat uit
3 WIFI staat uit
4 VPN heeft geen verbinding.
Mijn 3G berijk is twee strepen 3G uit geeft 5 strepen.
Mijn abonoment is I 300
daar kan je toch wel van verwachten dat je kan bellen en internetten.
Reputatie 2
Hoi ik weet niet of ik hier alleen last van heb?
Mijn IPhone doet het best goed maar waneer ik op internet ben geweest heb ik storing met telefoneren. En hoe langer op internet hoe langer de storing.. Ik ben hiermee al naar de winkel geweest maar konden hier nog geen goed antwoord opgeven.Want zoals altijd als je bij de tandarts bent is de pijn over. Ben toen naar huis gegaan met een duokaart zodat als ik de iphone uitzet op min HTC kan bellen of gebeld worden. de storing is dat er veel ruis is en ik kan wel de ander horen maar zij mij niet. En het is best vervelend daar er ook app zijn die op internet gaan zonder dat ik het weet.
Wat heb ik geprobeerd:
1 G3 uitgezet nadat ik op internet ben geweest.
2 dataqroaming staat uit
3 WIFI staat uit
4 VPN heeft geen verbinding.
Mijn 3G berijk is twee strepen 3G uit geeft 5 strepen.
Mijn abonoment is I 300
daar kan je toch wel van verwachten dat je kan bellen en internetten
Reputatie 6
ik heb de zelfde tel.iphone4 als jouw ik heb alles uit geprobeerd want je had dit al een keer ik dacht gisteren geschreven ik heb er geen last er van daarna heb ik de dingen die je had uit gezet (3 g enz.) weer aan gezet en weer nergens geen last van dus denk ik dat het een foutje in je toestel zit heb je al ge probeerd hem te resetten (wel je dingen kopieeren via i tunes) lukt dat niet dan zal de winkel hem in orde moeten maken want dan zit er iets niet goed in je toestel
Reputatie 5
@walrus1961

In eerste instantie wil ik je aanraden om je netwerkinstellingen te resetten. Dit doe je via: Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen.
Reputatie 2
Heb zo juist een reset uitgevoerd helpt niet het toestel doet het sinds dit weekend ook steeds vaker ook als internet niet aan is geweest. denk dat ik dan tochmaar pro assit bel. In ieder geval bedankt voor de hulp.
Reputatie 6
graag gedaan walrus1961 laat eens horen hoe ze het op oplossen
Reputatie 2
Vorige week heb ik mijn nieuwe Iphone gekregen en daarvoor heb ik zaterdag mijn SIM aangemeld, nu merkte ik vanmorgen dus tot mijn grote verrassing dat allebei mijn telefoons niet meer werken!! Dus allebei de SIMs doen het niet! Goed Gedaan T-Mobile!! Fijn de ene afsluiten en de andere niet aansluiten....
Hoe kan ik jullie nu bellen om dit aan de kaak te stellen.....?? Ik heb zojuist een mail gestuurd waarbij ik kon lezen dat ik 10 dagen kan wachten op een antwoord.... WAT???
En nu?? Dit kan echt niet....
Met spoed mijn nieuwe SIM activeren dus. Ik heb hem net voor de tweede keer geactiveerd.......Nu jullie nog........
Zijn er meer met deze frustrerende situatie??
Reputatie 5
@Poelikie

Ik zie dat vandaag je simkaart is vervangen. Heb je het toestel met daarin de nieuwe simkaart na die tijd nog een keer uitgezet? Als je dit nog niet hebt gedaan veranderd de status van je simkaart niet en zal deze op niet geactiveerd blijven staan.
Reputatie 2
Ik kan wel ge-smste foto's ontvangen maar niet versturen. Wat nu?
Reputatie 6
@Mikevdl

Je kunt bij de toestelhulp de instellingen van MMS controleren in je telefoon deze moeten goed staan om de foto's te kunnen versturen.
Reputatie 2
Beste medewerker van T-mobile of andere lezer,
Op zondag 21 november 2010 is mijn iPhone 4G gestolen in de trein. Nu heb ik in de tussentijd gewacht op eventueel bericht van NS of Politie maar dit bleef uit. Later heb ik vernomen dat T-mobile over de mogelijkheid beschikt te zien wie er gebruik maakt van een telefoon met mijn IMEI nummer. Dus vroeg ik mij af of T-mobile de moeite doet om de telefoon op die manier terug te vinden.

Met vriendelijke groet,

Robbie Paul Peeters
Reputatie 6
alle eerst vind ik het heel erg voor je want iedereen moet met zijn handen van een ander zijn spullen afblijven ik heb eens gekeken op internet naar verschillende verhalen hier over maar als ik het zo lees kan alleen de politie iets doen(kijk op google eens naar,,,,iphone gestolen,,,, ik hoop wel dat hij geblokkerd is want dat kan gedaan worden omdat alle gegevens bekent zijn bij apple en t-mobile ik hoop dat die gevonden word voor je