Beantwoord

Vragen/problemen iPhone (deel 2)

• 22 januari 2011
  • 44 reacties
  • 4790 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 2
Idd heb ik al een tijd lang discussies over gestolen iPhones gelezen, alleen stuitte ik een paar keer op het gegeven dat T-mobile kan zien wie er gebruikt maakt van mijn iPhone dmv IMEI nummer, dus in principe kan dit gezien worden. Politie heeft het vaak te druk voor telefoondiefstal.. Vind het gewoon raar wanneer mensen de mogelijkheid hebben om te zien waar een van je meest waardevolle bezittingen zijn en hier niets mee doen 😞
Reputatie 6
@Robbiej
Heb je de App 'Zoek mijn iPhone' ge
Reputatie 2
heb sinds vandaag ipone 4. als ik emailtje verstuur van mijn vaste pc naar iphone dan komt het bericht aan op de iphone wat dus normaal is maar komt ook weer terug in mijn inbox op de pc zelf...hoe kan dat....?
Reputatie 6
dat komt omdat je bij alle twee het zelfde email adres heb het is ook zo als je je email weg doet in de prullenbak van je tel dat hij er nog is op je computer dit is normaal veel succes met je ihone4 (geweldige tel)
Reputatie 2
als ik meer weet, weet jij het ook ;-0 maar kan nog 4 weken duren. Wel hebben ze se telefoon netjes opgehaald en omdat er geen I-Phone was kreeg ik een andere, wat me tegen valt is dat deze nog niet bekant in de richting van i_phone komt (HTC snap S521) met nog geen 100 mb opslaggeheugen. Maar ja in de loop van volgende week maar eens bellen.
GR Wim
Reputatie 6
walrus61 veel succes met je andere tel.(is lang geen Iphone hoor)ik hoop dat alles goed is als je hem terug krijg dat is belangrijker ik hoor het wel arie61
Reputatie 2
Hoi is het mogelijk om 1 of 2 nummers op je i phone te blokkeren ?

Zodat diegene je niet meer kan bellen of sms kan sturen ?
Reputatie 6
@panther
Op de iPhone software zit geen mogelijkheid tot blokkeren van bepaalde nummers. Indien je telefonisch wordt lastiggevallen kun je er ook voor kiezen om je nummer te veranderen of het formulier 'Meldformulier Telefonische Overlast' invullen.
Reputatie 4
Dit is mij dus ook al twee keer gebeurd!!! Behoorlijk balen!!!
De eerste keer kreeg ik hem weer gestart aan de oplader, maar vandaag niet...totdat ik hier op het forum las van de "harde reset"
En GELUKKIG hij doet het weer, maar voor hoelang en waar ligt het aan, wat zijn eventuele gevolgen, moet ik hem opsturen? Ik heb de Iphone net 2 mnd en abb 1mnd in gebruik.
Reputatie 6
@patria het kan aan verschillende dingen leggen aan apps enz. dat is moeilijk te vinden als je het weer heb zou ik het volgende proberen via i tunes alles op nieuw in stellen wel dan een backup maken want je moet alles weer op nieuw installeren als je er helemaal niet aan kan en denk ik kan dit niet ga dan op een rustig tijd stip naar de tmobile schop die komen er wel achter waar de fout zit
Reputatie 2
Hallo, heb 14 aug via de T-Mobile site een iPhone 4 32 Gb gekocht, gisteravond wil ik in bed mijn wekker zetten, valt ie uit en gaat ook niet meer aan, helemaal dood. Hele nacht aan de lader gehangen maar nog steeds dood. Kan ik hiermee langs bij een T-Mobile winkel of moet ik met T-Mobile contact opnemen ?
Reputatie 6
het beste is naar een t mobile schop die kunnen kijken wat er aan de hand is en als hij kapot is hem opsturen
Reputatie 4
@arie61.....Thnx, maar zoveel apps heb ik er nog niet op staan. Er zou maar net 1 de verkeerde zijn :)
Voordat ik de "harde reset "deed kreeg ik t toestel nog niet eens met Itunes verbonden...hij deed helemaal niks meer , nog niet eens opladen!
Vraag me nu af welke apps t zou kunnen veroorzaken.....dat ze die maar uit de shop halen.
Reputatie 6
@Patrice ben wel nieuwgierig wat het is vertel het als je het weet zodat andere het kunnen lezen als ze ook zo iets hebben succes
Reputatie 6
@Patrice

Je kunt proberen te kijken of er nieuwe versies zijn van apps die je geinstalleerd hebt, het kan een issue zijn met een nieuwe versie van iOS.
Reputatie 2
Hoi iedereen,

Ik ben nu bijna 3 maanden in het bezit van mijn iPhone 4 16 gb, ben er nog steeds erg blij mee! Alleen afgelopen weekend gaf hij opeens deze melding aan:

Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone. U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.

Als deze melding werd vertoond kon ik ook geen muziek meer afspelen met de luidspreker etc., maar wel als ik hem aansloot met een koptelefoon.
Ik heb niks geks met mijn iPhone gedaan, ik ben er juist heel zuinig op. Hij is ook nooit gevallen o.i.d. Na het weekend geeft hij ook niet meer aan, maar ik ben wel benieuwd waar deze melding nou opeens vandaan kwam.

Heeft iemand dit ook gehad? Of is er bij T-Mobile bekend wat dit voor probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
@xjanineee
Ik kom je vraag ook tegen op het iPhone forum waarin ook tips worden gegeven. Misschien helpt je dat verder op weg?
Reputatie 2
Ik heb afgelopen maandag mijn iphone4 binnen gehad. Was nog geen kaart bijgeleverd du skon er niets mee doen, microsim is vandaag 17-3-2011 geleverd. Ik heb de sim kaart geactiveerd via my T-Mobile. Telfoon ingesteld. Itunes gaf melding nieuwe software, is allemaal goed gegaan.

Alleen mijn iphone reset zich eigen zomaar om de 10 of 15 minuten, als je bezig bent zie je het scherm dimmen, streepjes er op en reset met apple embleem. Heel frustrerend dit. Ik heb nog helemaal niets gedaan, ben alleen beetje bezig geweest om dingen in te stellen.

Telefoon ook paar keer gereset, door opnieuw instllen te kiezen, zonder resultaat.

Mijn simkaart is nog niet geactiveerd bij T-mobile dit gebeurt morgenochtend denk ik, heeft het daar misschien mee te maken of is de telefoon kapot?

Zeer irritant dit, als je net 500 euro hebt betaald en iets net uit de doos haalt en hij is kapot?

Wat moet ik nu doen, bellen met klantenservice? wordt dit toestel dan omgeruild of opgestuurd voor rep?

Graag reactie van T-Mobile

Alvast bedankt,

MVG

Ercan
Reputatie 2
Probleem met mijn Iphone Inmiddels al opgelost door T-Mobile klantenservice..
Bedankt voor de goede zorgen!
Met vriendelijke groet,
Ercan