Beantwoord

Wachtwoord verloren van mijn Apple ID

• 16 januari 2018
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

Wachtwoord voor iphone-account
icon

Beste antwoord door Bas 17 januari 2018, 10:07

Hey Famaho,

Leuk om te zien dat je de weg naar ons forum hebt gevonden! 😃 Ik wil je graag verder helpen, maar je vraag is me nog niet helemaal duidelijk. Ben je het wachtwoord vergeten van je Apple ID? Dan kun je via deze pagina de stappen volgen om het wachtwoord aan te vragen, er zijn namelijk meerdere manieren. Of lukt het je niet om je account te 'unlocken'? In dat geval zou ik je willen aanraden op 'Don't have access to your iPhone' te klikken en de vervolgstappen te volgen. Mocht dit geen oplossing bieden, zou je mij dan wat meer informatie kan geven over de problemen waar je tegenaan loopt. Dan ga ik mijn best doen om ze voor je op te lossen!

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Ja Problemen oplossen Bedankt👏
Reputatie 4
Badge +13
Hey Famaho,

Leuk om te zien dat je de weg naar ons forum hebt gevonden! 😃 Ik wil je graag verder helpen, maar je vraag is me nog niet helemaal duidelijk. Ben je het wachtwoord vergeten van je Apple ID? Dan kun je via deze pagina de stappen volgen om het wachtwoord aan te vragen, er zijn namelijk meerdere manieren. Of lukt het je niet om je account te 'unlocken'? In dat geval zou ik je willen aanraden op 'Don't have access to your iPhone' te klikken en de vervolgstappen te volgen. Mocht dit geen oplossing bieden, zou je mij dan wat meer informatie kan geven over de problemen waar je tegenaan loopt. Dan ga ik mijn best doen om ze voor je op te lossen!

Ik hoor het graag van je!
Wachtwoord vergeten Wachtwoord Nieuw wachtwoord aanvragen Telefoonnummer Nummer beantwoorden Account is 3 dagen opgeschort

Reputatie 7
Badge +20
@Famaho

Ik heb jouw 2 topics samengevoegd, omdat dit over één vraag gaat zo te lezen. Zou je het bij dit topic kunnen houden, dan kunnen anderen je hier helpen. Het is ook handig als je wat meer informatie geeft over jouw vraag, dat schept wat meer duidelijkheid.
Voer uw mobiele telefoonnummer in om uw account om veiligheidsredenen te vergrendelen

Reageer