Beantwoord

Wat is de verwachting voor de werking nieuwste Apple toestellen?

• 12 september 2018
  • 1 reactie
  • 742 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Vanavond is de Apple Keynote en worden, naar verwachting, de nieuwe iPhone’s aangekondigd. Ik verheugde me er al op, want ik kan een nieuwe telefoon uitzoeken, en zat te wachten op de iPhone Xs Max (ben benieuwd of deze ook écht deze naam krijgt 😉).

Echter....na wat rondneuzen op het forum ivm een andere vraag die ik had (mbt pre-order mails die T-Mobile meestal rondstuurt aan bepaalde klanten voordat de nieuwe iPhones officieel besteld kunnen worden) kwam ik de problematiek tegen van de werking van de iPhones 8 en X. Slechte verbinding en wegvallen gesprekken bij een groot aantal iPhone 8 en X gebruikers. Na het grondig inlezen van een hoop reacties blijkt dat het T-mobile netwerk niet goed werkt met de Apple hardware van ong. 3% van de geleverde toestellen. Probleem is bekend bij zowel T-Mobile als bij Apple en zou door aanpassingen/update van het netwerk begin december opgelost moeten zijn. De netwerken van Vodafone en KPN hebben deze problemen niet, blijkbaar.

Jullie zullen mijn vraag al zien aankomen, van mijlenver hahaha...want hoe staat het nu met de nieuwe toestellen die er aan zitten te komen? Is het probleem van het niet compatible zijn van hardware Apple en netwerk T-Mobile inmiddels opgelost? Of voorzien jullie weer problemen met een deel van de nieuwe toestellen?

Dit is geen ZOZ (zeuren om te zeuren) vraag, maar gezien de véle mensen die problemen ervaren of hebben ervaren een heel relevante vraag lijkt me.
icon

Beste antwoord door stefan.1997 12 september 2018, 23:06

Ik weet niet of je de Keynote hebt gezien. Maar je was juist wat betreft de naam.

De pre-orders beginnen Vrijdag 14 sept 2018 (bevestigt door T-Mobile). Levering start een week later (niet bevestigd door T-mobile). Naar mijn verwachting zal ook T-mobile een aantal toestelen op voorraad geleverd krijgen net zoals andere providers. Wel moet je erg snel zijn want ook dit keer zullen de iPhones erg snel op zijn.

Wat betreft de netwerk problemen. Niet alleen IPhone gebruikers op het T-Mobile nederland netwerk hadden last van de problemen! Ook providers van andere providers in andere landen hadden problemen. Dit duidt erop dat de problemen bij Apple lagen. Heel vervelend natuurlijk. Er zijn de afgelopen tijd een aantal iOS updates verschenen. In de releasenotes is een aantal keer te lezen dat er ‘Netwerk verbeteringen zijn doorgevoerd’ Ik ben zelf geen Klant bij T-mobile mobiel. Dus ik weet niet of het echt is verholpen.

Wel denk ik dat Apple geleerd heeft van de fout en er voor nieuwe hardware heeft gezorgd in de nieuwe toestellen. In de keynote werd dit ook even besproken. Daaruit kan niet worden opgemaakt dat dit specifieke probleem is opgelost. Maar ik weet bijna zeker dat Apple hiervan heeft geleerd.

Als je er zeker van wilt zijn dat de nieuwe generatie iphones geen last hebben van deze bug dan adviseer ik je even de kat uit de boom te kijken. Maar een echte Apple fanboy (zoals ik) kan daar natuurlijk niet op wachten.

mensen van de webcare. Als hier iets foutiefs in staat graag verbeteren ☺️

zie de SMS van T-Mobile

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Ik weet niet of je de Keynote hebt gezien. Maar je was juist wat betreft de naam.

De pre-orders beginnen Vrijdag 14 sept 2018 (bevestigt door T-Mobile). Levering start een week later (niet bevestigd door T-mobile). Naar mijn verwachting zal ook T-mobile een aantal toestelen op voorraad geleverd krijgen net zoals andere providers. Wel moet je erg snel zijn want ook dit keer zullen de iPhones erg snel op zijn.

Wat betreft de netwerk problemen. Niet alleen IPhone gebruikers op het T-Mobile nederland netwerk hadden last van de problemen! Ook providers van andere providers in andere landen hadden problemen. Dit duidt erop dat de problemen bij Apple lagen. Heel vervelend natuurlijk. Er zijn de afgelopen tijd een aantal iOS updates verschenen. In de releasenotes is een aantal keer te lezen dat er ‘Netwerk verbeteringen zijn doorgevoerd’ Ik ben zelf geen Klant bij T-mobile mobiel. Dus ik weet niet of het echt is verholpen.

Wel denk ik dat Apple geleerd heeft van de fout en er voor nieuwe hardware heeft gezorgd in de nieuwe toestellen. In de keynote werd dit ook even besproken. Daaruit kan niet worden opgemaakt dat dit specifieke probleem is opgelost. Maar ik weet bijna zeker dat Apple hiervan heeft geleerd.

Als je er zeker van wilt zijn dat de nieuwe generatie iphones geen last hebben van deze bug dan adviseer ik je even de kat uit de boom te kijken. Maar een echte Apple fanboy (zoals ik) kan daar natuurlijk niet op wachten.

mensen van de webcare. Als hier iets foutiefs in staat graag verbeteren ☺️

zie de SMS van T-Mobile

Reageer