Wat verwacht jij van de nieuwe iPhone? (2017)

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Het duurt niet heel lang meer voordat Apple haar nieuwe iPhone(s) aankondigt.

Zoals ieder jaar draait de geruchtenmolen op volle toeren. We zien zaken voorbij komen als een Edge-to-edge display waarbij de hele voorkant bedekt is met een display, nieuw design met een glazen achterkant, een wijziging in de vorm van de camera achterop en natuurlijk een verbetering in de specs.

Welke geruchten zijn jullie tegengekomen? Bij welke hoop je dat het waar is en bij welke niet? En het belangrijkste; wat hoop jij terug te zien in de eerstvolgende iPhone(s)? Als Apple inderdaad voor een edge-to-edge display kiest, waar vind jij dat de Touch-ID naartoe moet verhuizen?

We zijn erg benieuwd naar jullie mening. 😉

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Kan niet wachten (mijn portemonnee wel🤣) Ik verheug mij echt op alle nieuwe snufjes maar heb begrepen dat ze helemaal gaan stoppen met Touch-ID dat vind ik dan weer jammer.
Gezichtsherkenning is niets voor mij. Dat ding schrikt zich gelijk rot Als hij mij ziet😉
Zo veel geruchten gelezen maar moet het allemaal eerst zien.
Ben benieuwd hoe die daadwerkelijk wordt en wat hij gaat kosten.
Mogelijk een mooie gelegenheid om weer te verlengen bij jullie.

Heb al diverse dingen gelezen op internet en mochten de geruchten waar zijn dan wordt het een mooie telefoon. Hoop dat de camera wel meer richting de camera van de samsung gaat 😉
Badge +13
Ik kijk alweer uit naar al die ongeduldige klanten die vinden dat zei het eerst hadden besteld en waarom Pietje hem eerder heeft dan Pukje.
Dat ze beide een ander model hebben dat hebben ze niet door :8

Maar wat ik verwacht aan de ene kant veel verbeteringen maar aan de andere kant zou dat zomaar tegen kunnen vallen.
Ik hoop dat het toestel niet zwaarder word en een betere camera met optische zoom.
Water en stof bestendigd dus zoals de 7 en nee niet om mee te zwemmen maar gewoon voor makkelijker gebruik.
Reputatie 6
Badge +16
Als het om iPhones gaat dan hebben weinig mensen geduld! Ook ik kan niet wachten tot de nieuwe iPhone aangekondigd wordt en later in mijn handen ligt (ik laat 'm nooit los!). :D

Ik zou het ook erg jammer vinden als Touch ID zou verdwijnen. Wat zijn volgens jullie wel goede alternatieven voor het unlocken van je telefoon? (Los van een patroon of wachtwoord)
Reputatie 7
Badge +20
Ik ben heel benieuwd wanneer de nieuwe iPhone wordt gelanceerd en natuurlijk ook welke nieuwe functionaliteiten er gaan komen! 🙂

Zijn er nog echte Applefans die al helemaal klaarzitten en de spaarrekening hebben aangevuld voor de nieuwe parel?
Reputatie 6
Badge +7
Deze Applefan zit er helemaal klaar voor en wacht (ongeduldig) op de Apple keynote van september.
Reputatie 7
Badge +19
Ik ben ook heel benieuwd! Vooral omdat de iPhone dit jaar 10 jaar bestaat én omdat Samsung toch wel verrassend is geweest met de S8. Daarop aansluitend vrees ik wel voor de prijzen, gezien de prijzen die Samsung aanhoudt...

Overigens word ik niet warm van de geruchten over gezichtsherkenning, Touch ID blijft mijn voorkeur hebben. Hopelijk komen ze met andere vette dingen!
Zal wel weer een duur grapje worden. Heb gehoord dat ie komt in een 64, 256 en 512(!!!) GB uitvoering. Wel prima vernieuwingen verder, maar ik hou het gewoon bij mijn SE die nog prima werkt! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
De keynote staat (waarschijnlijk) gepland op 12-9
bron https://9to5mac.com/2017/08/23/iphone-8-september-12-event-rumor/ 😃
Reputatie 7
Badge +20
De keynote staat (waarschijnlijk) gepland op 12-9
bron https://9to5mac.com/2017/08/23/iphone-8-september-12-event-rumor/ :D

Ben benieuwd... :8
Reputatie 6
Badge +7
It's official: https://www.macrumors.com/2017/08/28/apple-september-12-event-cnbc-sources/ 😉
Reputatie 6
Badge +7
Nu zijn ook de pers uitnodigingen verstuurd. Bijgaand een kleine opsomming via iCulture.
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-8-event/
Who's hyped? I know I am! 🆒
Reputatie 7
Badge +19
Ahhh, ik ben dan precies op vakantie, dus ik weet niet of ik de livestream kan kijken! Meteen op zoek naar goede WiFi daar, haha!

Maar ik ben sowieso ook hyped! Ben zo benieuwd. 😃

Reageer