Beantwoord

Wat vind jij van de iPhone 6s & iPhone 6s Plus?

• 9 september 2015
  • 94 reacties
  • 20131 Bekeken

Toon eerste reactie

94 reacties

Ik wilde dus vanavond overstappen is de aanbieding van KPN (gsmweb) voorbij 😠
Reputatie 7
Badge +15
Hey iedereen,

Ik snap dat jullie allemaal staan te springen om de nieuwe toestellen. Helaas is er nog niet heel veel bekend. Zodra er meer bekend is laat ik het in dit FAQ-topic aan jullie weten.

In dat topic vind je ook een link om je in te schrijven voor de nieuwsbrief over de nieuwe iPhones, zo ben je nóg sneller op de hoogte én maak je kans om een iPhone 6s te winnen! :8
Super product! Mijn broertje heeft hem momenteel en ik ga hem ook bestellen. Grootte is ideaal en de internetsnelheid is zeker prima
Reputatie 5
@espritgirl & @angelique1974

Zoveel redenen om niet de eerste te willen zijn...
Ik zou voor het verschil tussen topprijs en een wat afgekoelde prijs wel een maandje willen wachten.
Helemaal als de vraag zo groot is, dat zelfs de eerste bestellers al wachttijden moeten vrezen.
Dan is het veel betalen en evengoed wachten.

Verklap mij eens waar het ongeduld vandaan komt?
Badge +13
Super product! Mijn broertje heeft hem momenteel en ik ga hem ook bestellen. Grootte is ideaal en de internetsnelheid is zeker prima
Maar ze zijn toch nog niet uitgeleverd?

Edro de prijs van de iphone zal niet echt zakken na een maand althans tot op heden is dat niet gebeurt.
Die voorganger die zakt denk ik wel wat nog althans dat zou mij wel logisch lijken.
Schiet niet echt op he t-mobile, de Nederlandse release is over een week al en bij jullie is als enige nog niks te bestellen, ik denk dat ik maar ga overstappen naar Vodafone want dit wachten gaat nergens over..
Reputatie 2
Badge +2
Waar heb je gelezen dat de NL release over een week is? Op dit moment kan ik nog bij Apple zelf, nog bij Vodafone een Apple 6s/6sPlus bestellen.
Reputatie 5

Maar ze zijn toch nog niet uitgeleverd?

Edro de prijs van de iphone zal niet echt zakken na een maand althans tot op heden is dat niet gebeurt.
Die voorganger die zakt denk ik wel wat nog althans dat zou mij wel logisch lijken.

De prijs zakt altijd heel snel.
Ik zie dit al een paar iPhones lang.
Hallo,

Met de toestellen is absoluut niets mis. Waar het wel tekort schiet zijn de dure abbo's van T-Mobile. Ik heb de mogelijkheid om mijn abbo te verlengen maar dan moet ik de iPhone 6s plus 64gb, wel voor minimaal 199,- euro aanschaffen. Kijk ik naar Vodafone, hoef ik voor een zelfde abbo slecht 99,- euro te betalen. Dit is een no brainer dus na 6 jaar TMobile, kies ik straks voor Vodafone.

Zeg ook eens dat reclame contract op met Ali B. Mijn maag draait om als ik hem voorbij zie komen.

Weet je wel zeker dat het abonnement voordeliger is? Ik heb al heel wat providers met elkaar vergeleken, maar kom toch steeds bij Tmobile terecht. Het ligt er natuurlijk aan of hoeveel belminuten je wilt en internetdata. Overigens is een sim only in combinatie met de telefoon los kopen bij Tmobile de voordeligste optie. Dan moet je wel in 1x het bedrag van de telefoon betalen...
Badge +13

De prijs zakt altijd heel snel.
Ik zie dit al een paar iPhones lang.

Nou meestal zijn de prijzen gewoon hoger opgegeven dan dat ze de markt opkomen dat scheelt al een stukje.
Meestal zijn het royale gokjes en dan lijkt het mee te vallen als ze echt te koop zijn :8
Reputatie 5
Het zijn de verkoopprijzen van websites
Die worden verzameld.
Snap niet wat daar gegokt aan is.
Retailprijs van Apple staat dan nl. al vast.
Waar heb je gelezen dat de NL release over een week is? Op dit moment kan ik nog bij Apple zelf, nog bij Vodafone een Apple 6s/6sPlus bestellen.

https://www.studentmobiel.nl/iphone-6s-64gb?utf8=%E2%9C%93&provider_id=5&retention=0&gsm_plan_id=441&gsm_bundle_id=2399&gsm_internet_extra_id=&toestelbundels-slider=geen
Hier zie je alle providers staan i.c.m. een iphone 6s, behalve t-mobile.

http://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-6s-release-in-nederland/
En hier staat dat de Nederlandse release 2 oktober (dus over een week) is.
Reputatie 1
Wanneer kunnen we de iPhone 6s pre orderen. En wat is de snelste manier, in een winkel of online? Ik wil namelijk ZSM verlengen en anders maar naar Duitsland heh 😉
Klopt het dat de iPhone 6S en 6S plus over 2 weken in Nederland worden uitgebracht? Een verkoper bij de t-mobile shop vertelde mij dit...
Reputatie 2
Badge +2
https://www.studentmobiel.nl/iphone-6s-64gb?utf8=%E2%9C%93&provider_id=5&retention=0&gsm_plan_id=441&gsm_bundle_id=2399&gsm_internet_extra_id=&toestelbundels-slider=geen
Hier zie je alle providers staan i.c.m. een iphone 6s, behalve t-mobile.

Van die website "3. Ontvang uw bestelling
Ontvang uw bestelling direct nadat uw aanvraag door de provider is goedgekeurd en het toestel voorradig is". Nergens de vermelding dat je hem dus 2 oktober in huis hebt.

http://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-6s-release-in-nederland/
En hier staat dat de Nederlandse release 2 oktober (dus over een week) is.

Tja, d'r staat ook dat de pre-order gister begon... heb jij die gezien? Of heb ik em gemist?
Dat soort dingen roepen op basis van niet bevestigde bronnen, is altijd een beetje riskant natuurlijk.

Gokken kunnen we natuurlijk wel 🙂 Ik gok, pre-order vanaf 2 oktober, levering vanaf 9 oktober en dan voor de Apple Store, wat providers doen, maakt mij niet zoveel uit 🙂
Sinds ik de ios 9 update heb gedaan, heb ik alleen maar whatsapp en snapchat als ik niet op wifi zit. Als ik facebook of iets anders aanvink om aan te doen doet ie m vanzelf weer uit. Helppp
Reputatie 1
Beste,

Bij KPN is onderhand al een klok aan het aftellen van wanneer de voorverkoop van de iPhone 6S start.. Is de 6S bij T-Mobile ook vrijdag rond 00:00 te bestellen? En worden vooraf de prijzen bekend gemaakt? :?
Mailtje ontvangen T mobile 6s en 6s+ (voorinschrijving)

6S

Tmobile
Onbeperkt bellen
3GB
Per maand 52
bijbetalen 99

KPN
onbeperkt bellen
5GB
Per maand 49
bijbetalen 0

6S plus

Tmobile
onbeperkt bellen
3GB
Per maand 52
bijbetalen 199

KPN
onbeperkt bellen
5GB
Per maand 49
bijbetalen 118

Tmobile kan helaas niet mee in de scherpe prijzen van KPN...jammer.
Badge +13
Mailtje ontvangen T mobile 6s en 6s+ (voorinschrijving)

6S

Tmobile
Onbeperkt bellen
3GB
Per maand 52
bijbetalen 99

KPN
onbeperkt bellen
5GB
Per maand 49
bijbetalen 0

6S plus

Tmobile
onbeperkt bellen
3GB
Per maand 52
bijbetalen 199

KPN
onbeperkt bellen
5GB
Per maand 49
bijbetalen 118

Tmobile kan helaas niet mee in de scherpe prijzen van KPN...jammer.

Niet eeerlijk!!
Jij vergelijkt derde partij prijzen de de site prijzen of niet?
KPN heeft de prijzen nog niet op de site staan toch?
Hallo allemaal,

De voorverkoop datum van de iPhone 6s en de iPhone 6s Plus zijn bekend!

De voorverkoop start op vrijdag 2 oktober. De toestellen zijn leverbaar vanaf 9 oktober. Hou onze website dus goed in de gaten en bestel hem als een van de eersten 🙂.

Groetjes,
Pauline
Reputatie 1
Hallo allemaal,

De voorverkoop start op vrijdag 2 oktober. Houd onze website dus goed in de gaten en bestel hem als een van de eersten :-)

Groetjes,
Pauline

Zou je ook een tijd kunnen noemen voor de echte diehards?
Ben benieuwd Pauline dan kan het niet lang meer duren voor dat wij hem al kunnen bestellen.
Hallo allemaal,

De voorverkoop start op vrijdag 2 oktober. Houd onze website dus goed in de gaten en bestel hem als een van de eersten :-)

Groetjes,
Pauline

Zou je ook een tijd kunnen noemen voor de echte diehards?

Hallo,

Om 00.01 kun je de telefoon via de webshop bestellen!
Zien we jou om 00.01 terug op de website 😉?

Groetjes,
Pauline
Ben benieuwd Pauline dan kan het niet lang meer duren voor dat wij hem al kunnen bestellen.

Zeker niet! Om 00.01 kan je de 6s en 6s Plus al bestellen.
Ga je er ook een aanschaffen?
Beste,

Bij KPN is onderhand al een klok aan het aftellen van wanneer de voorverkoop van de iPhone 6S start.. Is de 6S bij T-Mobile ook vrijdag rond 00:00 te bestellen? En worden vooraf de prijzen bekend gemaakt? :?

Hoi Naomi,

Wij zijn hier ook aan het aftellen ook. Je kan de telefoon inderdaad bestellen op vrijdag om 00.01. De prijzen zijn dan ook op de website te vinden :-)

Groetjes,
Pauline

Reageer