Beantwoord

Wat vind jij van de iPhone 6s & iPhone 6s Plus?

Toon eerste reactie

94 reacties

Ik had , terwijl ik niet ingelogd was als tmobile klant, mijn email adres achtergelaten op de tmobile site om op de hoogte te blijven van de releasedatum van de iphone 6s. Nu krijg ik vandaag een algemene mail van tmobile, dus niet gericht aan mij als bestaande klant, dat ik de iphone 6s met voorrang kan bestellen. Deze aanbieding geld tot donderdag 12:00. Waarom kan ik als nieuwe klant nu wel al een iphone 6s met voorrang bestellen en moet ik als bestaande klant met mogelijkheid tot verlenging wachten tot 2 oktober. Is een klant van tmobile minder belangrijk dan een mogelijke toekomstige klant?
Hoi hoi,

Ik kan mijn abonnement verlengen vanaf 6 oktober.

Dit betekent dus dat ik er niet als een van de eerste bij kan zijn om hem te bestellen en daarom nog langer moet wachten.

Is er een mogelijkheid dat ik mijn abonnement dan op 2 oktober verleng, of eigenlijk de iphone al reserveer op de 2e van oktober?

Groetjes,

Chayenne
Fijn toestel!
Wat vreemd ik heb hem afgelopen maandag (28 september) al gereserveerd en aanbetaald bij een T-Mobile Shop
Reputatie 1
Ik heb van meerdere personen inderdaad ook al gehoord dat ze deze mail hebben gehad, en als vaste klant kan je wachten. Als ik na 2 oktober weer een maand kan wachten, gaat het sws een sim only worden en niet meer bij T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +13
Wat vreemd ik heb hem afgelopen maandag (28 september) al gereserveerd en aanbetaald bij een T-Mobile Shop
Elke Shop kan dit idd anders doen :D

b93rn die mails worden onwillekeurig verzonden dus je heb daarin of geluk of pech helaas.
Hoi hoi,

Ik kan mijn abonnement verlengen vanaf 6 oktober.

Dit betekent dus dat ik er niet als een van de eerste bij kan zijn om hem te bestellen en daarom nog langer moet wachten.

Is er een mogelijkheid dat ik mijn abonnement dan op 2 oktober verleng, of eigenlijk de iphone al reserveer op de 2e van oktober?

Groetjes,

Chayenne

Hi Chayenne,

Je kunt 120 dagen (4 maanden) voor het aflopen van je abonnement verlengen.
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/verlengen

Loopt je abonnement af op 6 oktober, of is dit al inclusief de vier maanden regel?

Groetjes,
Pauline
Heel erg leuk dat er hier gezegd word dat de mails met aanbieding tot bestellen met voorrang willekeurig verstuurd zijn maar nergens in de mail en ook niet op de pagina waar je via de link op uit kwam stond iets vermeld over verlenging. Had ik deze besteld dan had ik waarschijnlijk tijdelijk twee abonnementen gehad aangezien mijn huidige nog tot 17 januari loopt. Dus als vaste klant heb ik niets aan een aanbieding met bestellen met voorrang als ik hem niet als verlenging had kunnen bestellen. Had dit volgens jullie wel gekund dan graag in het vervolg de optie verlenging er ook bij zetten.
Ok toch maar even contact gehad met tmobile via de chat, als ik gebruik maak van de aanbieding om met voorrang te bestellen geld het gewoon als verlenging ook al word dit niet vermeld. Dus direct maar even besteld.
Ook ik kreeg een mail binnen zeggen ze dat ik de iPhone 6S kon bestellen met een link die ik zou moeten beantwoorden binnen 24 uur die mail heb ik helemaal niet ontvangen ben ook al enige tijd bij T-Mobile aantal jaartjes dus ik vind dit helemaal niet leuk!! Nu moet ik wachten tot vrijdag ook! Had heel erg gehoopt dat klanten die een lange tijd bij Tmobile zitten voorrang krijgen!! Echt balen dus!!!
Reputatie 1
Ik vind het daarom ook heel frappant. Snap ook totaal het voordeel voor T-Mobile niet. Als je het op een eerlijke manier doet pak je automatisch de klanten eruit die er echt graag één willen bemachtigen. Nu ga je een deel van die personen teleurstellen. Wat ik ook heb gehoord is als je een belletje pleegt, ook direct mag pre orderen, dus het verhaal van "willekeurig" vind ik ook wat raar. Helaas, dit hadden jullie beter kunnen doen T-Mobile.
ik vind ze top
Jaaa eindelijk kan ik de iPhone 6s bestellen! kon al vanaf juni al verlengen maar extra gewacht! Nu maar eens kijken wat T-Mobile voor prijzen heeft!
Ik heb deze email ook helaas niet gehad ik ben nu 4 jaar klant van tmobile altijd tevreden geweest met tmobile 😳, ik kon pas vrijdag mijn iphone 6s plus 64 GB rosegoud bestellen via de telefoon. Daarom krijg ik mijn toestel waarschijnlijk later!
Maar ik ben wel tevreden met het abonnement die ik heb afgesloten liever wilde ik minder betalen p/m maar helaas kon dit niet :S had iets met apple te maken ofzo.
De battarij is opmerkelijk snel leeg
Reputatie 6
Badge +13
Wat is opmerkelijk snel en ben je er in begin niet veel meer mee bezig?
Onder instellingen en dan batterij kan je zien hoe lang je ermee gedaan heb.
Ik wacht op de iphone 7!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Bezett,

Dat is natuurlijk ook een optie. ;)

Wat hoop jij terug te zien in de nieuwe iPhone? Welk formaat, welke specificaties en welke nieuwe functies zou je op de nieuwe iPhone willen zien?

Ik ben benieuwd!
Iphone 6s? TOP! Die wil ik graag hebben. 3D touch lijkt me een echte verrijking aan het telefoon gebruik. Helaas ben ik maar een arme student die moet leven van een studentenlening. De Iphone 6s zal er dus wel niet inzitten voor mij.
Ik zou het wel willen kopen. Ik wil al een tijdje mijn telefoon veranderen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi bariscam27,

Mooi toestel hè! Ik zie dat je al een tijdje kunt verlengen, dus wat houd je tegen? 😉 Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega van de verkoopafdeling met een mooi aanbod om te verlengen. Als je interesse hebt, hoor ik graag wanneer je volgende week het beste bereikbaar bent!
Wat mij opvalt is dat wat bij andere Telefoon merken standaard is zoals meet Ram geheugen en geheugenopslag dmv sd kaartjes bij iPhone of niet mogelijk is of tegen exorbitante badragen gekocht moet worden.
Ook uitwisselbaarheid is nihil met andere merken.
IPhone en Appel in zijn geheel heeft zichzelf op een eiland geplaatst en zal daaraan ten onder gaan als ze niet snel hun pollicy niet veranderen.
Eindelijk heb ik ook mijn iphone 6s, voorheen heb ik een iphone 6, iphone 5s en een iphone 4 gehad. Allemaal waren het superfijne telefoons! Ik heb alleen maar iphone's gehad ☺️ Never een andere toestel dan de iphone!
Ze gaan hard haha ! Constant uitverkocht
De nieuwe iphone 6s is een te gekke upgrade en ga m halen zou ik zeggen!

Reageer