Beantwoord

Wat vind jij van de iPhone 6s & iPhone 6s Plus?

• 9 september 2015
  • 94 reacties
  • 20131 Bekeken

Toon eerste reactie

94 reacties

Ik vind de nieuwe kleur van de iPhone 6s mooi de 3D touch cool en ik vindt hem snel en hij schakelt snel over en het is fijn dat hij wat zwaarder kn de hand ligt
Vraagje.. Mijn oude iphone's en die van mijn vriendin ook, werden na 2/3 jaar zo traag door updates etc, dat deze wel vervangen moesten worden.
Nu twijfel ik om van mijn samsung s5 weer over te stappen op de iphone 6s. Maar wil hier dan wel langere tijd mee doen! Is dit nu wel mogelijk, of verplicht apple me na 2 jaar weer tot een nieuwe telefoon dmv al die zware updates?!?!
Hij is mooi en je kan er veel mee maar je neemt er ook gelijk een duur abonnement mee.
Dat vond ik persoonlijk iets minder
Badge +9
Vraagje.. Mijn oude iphone's en die van mijn vriendin ook, werden na 2/3 jaar zo traag door updates etc, dat deze wel vervangen moesten worden.
Nu twijfel ik om van mijn samsung s5 weer over te stappen op de iphone 6s. Maar wil hier dan wel langere tijd mee doen! Is dit nu wel mogelijk, of verplicht apple me na 2 jaar weer tot een nieuwe telefoon dmv al die zware updates?!?!

Zover ik weet hoef je je hier niet super erg druk om te maken. De oudere toestellen liepen qua hardware een beetje achter de feiten aan. momenteel zijn veel toestellen qua specificaties niet veel minder de de goedkopere segment computers.

Ze zullen nog wel iets last kunnen ondervinden, maar zo ernstig als met de oude toestellen zal het niet meer worden.
de iphone 6s vind ik qua foto's en schuiven tussen de mappen door veel
beter. Aangezien ik iphone 5c had merk je verschil qua grote van de scherm en de functies. Een top telefoon
Weinig veranderingen
Super mooie telefoon de iPhone 6s! Persoonlijk vind ik hem wel aan de grote kant. Zeker als je hem in je jaszak wilt hebben.
Verder maakt hij hele mooie foto's en is hij heerlijk snel.
Super mooie telefoon de iPhone 6s! Persoonlijk vind ik hem wel aan de grote kant. Zeker als je hem in je jaszak wilt hebben.
Verder maakt hij hele mooie foto's en is hij heerlijk snel.

Hoi Rianne,

Vergeleken met de andere iPhone's is dit toestel inderdaad groter. Maar mooi is ie inderdaad wel! Dan maar een nieuwe jas kopen, met grotere zakken 😉? Fijn dat je er zoveel plezier van hebt.

Groetjes,
Pauline
Hoi allemaal,

Dank voor alle leuke, enthousiaste reacties! Interessant om te lezen wat jullie van het toestel vinden.
Inmiddels zijn we een aantal maanden verder na de aankondiging, iedereen nog steeds blij met het toestel? :-)

Pauline
Ik zou deze tussenstap naar de 7 overslaan vindt de s modellen altijd tegenvallen in mijn ogen is het vooral geldklopperij om de s uit te brengen ik zou nog even wachten op de 7 dan heb je echt een upgrade van de iPhone 6 !

Mvg tim
Ik vind hem geweldig. Iets groter dan 5s en sneller en mooier
Reputatie 7
Badge +20
Hi zein_AD14,

Leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over je nieuwe toestel. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Superding
Het is een goed toestel !
Ik vind de iphone 6 vergeleken met de iphone 5 te groot. Daarintegen vind de iphone 6se geniaal uitgebracht. Evengroot als de iphone 5, maar zelfde inhoud of misschien zelfs beter dan de iphone 6.
Ik ben heel erg blij met de iPhone 6s. Ik heb hem zelf in de rosé kleur, echt heel mooi! Telefoon ligt fijn in de hand 🙂!
Reputatie 7
Badge +20
Leuke reacties allemaal! Ik ben zelf ook heel happy met mijn iPhone! :8
Een heel goed toestel em werkt ook heel snel!!
Reputatie 7
Badge +20
Een heel goed toestel em werkt ook heel snel!!

Nice, leuk om te zien dat je tevreden bent. 🙂

Reageer