Wat vind jij van de nieuwe iPhone 7 (Plus)? Deel hier je ervaring!

• 18 oktober 2016
  • 57 reacties
  • 4569 Bekeken

Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Haha sorry Angela! Mijn reactie was inderdaad voor SNijsten bedoeld! 😳
Iphone 7 & de 7 Plus zijn twee geweldige toestellen. Als je overstapt van 6s naar 7 dan zal er wel niet veel verschil in zitten. Maar als je overstapt van 6 naar 7 dan is het best goed toestel geworden. Uiteraard zou het mooier zijn als Apple meer dingen in z'n toestel doet, maar dan zouden ze er minder van verkopen.

Maar als ik iemand een iPhone mag aanraden, dan zou ik zeker gaan voor de 7. Eind dit jaar komt er een nieuwe, blijft altijd spannend natuurlijk. Mooie is wel, je kunt er zeker 2 tot 3 jaar mee doen.
Reputatie 2
Prima telefoon
Ik ben wel heel erg in afwachting van de volgende.
Zou gaaf zijn als het scherm ook tot aan de randen loopt, beter scherm en geen knoppen meer heeft. Maar ook draadloos opladen, zou super zijn.

We wachten met spanning af 😉
Misschien wel even leuk om te delen:
Alleen daarom wil je dan toch ook een iPhone 7 (plus). Leuk en lekker in de zomer met water spelen.

Reputatie 4
Badge +2
iPhone 7 Plus is de beste telefoon die er is, alleen jammer dat hij zo duur is 😉
Reputatie 1
Ik heb sinds een paar weken een Iphone 7 Plus , voorheen altijd Samsung gehad wat me goed beviel maar wilde eens wat anders.De telefoon bevalt me tot nu toe zeer goed en vind hem makkelijker om mee te werken dan Android.Zal me benieuwen wat de toekomst brengt , als dit goed blijft dan blijf ik zeker bij de Iphone.
Heb hem nu sinds maandag in Mn bezig bevalt niet heel goed sinds Mn nieuwe iPhone krijg ik geen meldingen meer van Facebook zie er wel een 1 bijvoorbeeld bij staan maar hoor geen geluid of zie een melding in beeld heb alles geprobeerd gerest geluiden etc alles nagekeken niks mag helpen heel naar dit,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi aranka11,

Is het alleen bij de app van Facebook? Bij de andere apps heb je verder geen problemen met meldingen en geluiden? Dan ligt het echt aan de instellingen van de app. Heb je bij de instellingen van Facebook zelf al gekeken of de meldingen goed staan ingesteld en er wel geluiden worden toegestaan?

Je kunt dit instellen via deze stappen:
• Open Facebook;
• Klik op de Meer-knop (drie horizontale strepen);
• ‘Instellingen';
• Kies ‘Accountinstellingen';
• Selecteer 'Geluiden' en daar kun je de instellingen aanpassen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is om het goed in te stellen! 🙂
Reputatie 1
Ik heb de Iphone 7 en bevalt prima. Het toestel loopt lekker soepel, alles laadt supersnel en de batterij gaat ook weer lekker lang mee. Ik ben een tevreden gebruiker 🙂
Hoi aranka11,

Is het alleen bij de app van Facebook? Bij de andere apps heb je verder geen problemen met meldingen en geluiden? Dan ligt het echt aan de instellingen van de app. Heb je bij de instellingen van Facebook zelf al gekeken of de meldingen goed staan ingesteld en er wel geluiden worden toegestaan?

Je kunt dit instellen via deze stappen:
• Open Facebook;
• Klik op de Meer-knop (drie horizontale strepen);
• ‘Instellingen';
• Kies ‘Accountinstellingen';
• Selecteer 'Geluiden' en daar kun je de instellingen aanpassen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is om het goed in te stellen! :)

Ik heb alle instellingen nagekeken en het geluid in de app staat inderdaad aan,
Ik heb dit alleen met Facebook ik heb hem gisteren een goeie reset gegeven zonder reserve kopie nu krijg ik alleen een 1 2 etc er bij te staan dat er iemand heeft gereageerd etc maar geen melding in het scherm en geen geluid Heel vreemd
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb alle instellingen nagekeken en het geluid in de app staat inderdaad aan,
Ik heb dit alleen met Facebook ik heb hem gisteren een goeie reset gegeven zonder reserve kopie nu krijg ik alleen een 1 2 etc er bij te staan dat er iemand heeft gereageerd etc maar geen melding in het scherm en geen geluid Heel vreemd

Je moet in de facebook App naar Instellingen > Meldingen > Mobiel > en daar inschakelen wat je wil horen.
Dit heb ik gedaan en alles staat aan maar hoor niks,
Reputatie 4
Badge +2
Als dat allemaal niet werkt, dan de App verwijderen en via de App Store weer installeren.
Bij het installeren opletten dat je toestaat voor berichten e.d.
Dit heb ik net inderdaad gedaan via opslagbeheer verwijderd en toen opnieuw geïnstalleerd en inderdaad op toe Staan geklikt helaas mag dit ook niet helpen..
Reputatie 1
Je kan het volgende nog eens proberen , ga naar instellingen ( niet die in facebook maar de app van Iphone zelf) , berichtgeving en klik dan op facebook , hier kan je van alles aan en uitzetten zowel meldingen als geluiden.
Misschien staat hier iets uit.Tevens kan je kijken naar instellingen, horen en voelen en dan facebook post , kijken of er hier een geluidje is geselecteerd.
Dit heb ik ook allemaal aanstaan maar het helpt niks werd vanmorgen wakker en had niks geen meldingen toen ging ik bij Facebook kijken stond er 12 en ik was ook getagd niks geen push melding gehad
Reputatie 1
Kijk ook hier eens , instellingen ( FB app) ,meldingen, welke meldingen je ontvangt , hier heb een keuze uit meerdere zoals meldingen van je beste vrienden etc , kijk eens of daar iets uitstaat.
Mocht het nog niet lukken dan zou ik het ook zo niet weten , er moet ergens iets uitstaan , of in FB of in je telefoon zelf.
Ik heb even foto's gemaakt,
Reputatie 4
Badge +2
Probeer eens op je telefoon de Thuisknop en de Uitknop tegelijk ingedrukt te houden net zo lang totdat je het Apple logo op je scherm ziet.
Reputatie 1
Ik zou het niet meer weten wat er nog mis zou moeten zijn , het ligt denk ik niet aan je telefoon zelf maar aan een instelling omdat andere apps wel werken met berichten en geluiden.Je kan het beste iemand met een Iphone in je omgeving zoeken en dan alle instellingen vergelijken met elkaar.
Probeer eens op je telefoon de Thuisknop en de Uitknop tegelijk ingedrukt te houden net zo lang totdat je het Apple logo op je scherm ziet.

Ben ik dan alles kwijt? dan maak ik namelijk even een reserve kopie
Ik zou het niet meer weten wat er nog mis zou moeten zijn , het ligt denk ik niet aan je telefoon zelf maar aan een instelling omdat andere apps wel werken met berichten en geluiden.Je kan het beste iemand met een Iphone in je omgeving zoeken en dan alle instellingen vergelijken met elkaar.

Ja ik wou straks even naar Enschede naar de xando misschien weten ze het daar.
Reputatie 1
Veel succes dan in Ensche 🙂 en laat het ons weten zodat we misschien meerderen ermee kunnen helpen in de toekomst.
Doe ik zeker ik laat Jullie weten wat het was,

Reageer