Wat vind jij van de nieuwe iPhone 7 (Plus)? Deel hier je ervaring!

• 18 oktober 2016
  • 57 reacties
  • 4602 Bekeken

Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ben ik dan alles kwijt? dan maak ik namelijk even een reserve kopie
Nee je bent niks kwijt, maar als de telefoon of apps kuren hebben wil dit nog wel eens helpen.
Oké ga ik proberen in Enschede konden ze me niet helpen ze wisten ook niet wat het was. 😢
Ik heb het geprobeerd helaas werkt dit ook niet.
Reputatie 4
Badge +3
Ik snap er ook niks meer van, morgen eens een belwinkel inlopen, misschien dat die jongens daar nog een oplossing weten voor je.
Ja kan nog even de phone house hier proberen, En ik hoop dat t-mobile dit nog leest want ik heb hem pas sinds maandag en misschien weten hun nog een oplossing, Heb namelijk wel iemand anders met een iPhone 7 plus gesproken en die had het wel en alle instellingen stonden het zelfde, kan toch ook nog aan de telefoon liggen, M'n mail begint nu ook te haperen ene keer geeft die het wel aan dat ik een mail heb andere x niet, Heel vervelend dit
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Aranka11,

Jammer dat het nog steeds niet werkt, er lijkt verder toch niets aan de hand te zijn met het toestel, aangezien alle andere apps het wel doen. Heel opmerkelijk! :S

Ik neem aan dat je de nieuwste software op je toestel hebt staan en ook de algemene instellingen van het geluid helemaal hebt doorgenomen? Misschien is het handig om even langs een T-Mobile Shop te gaan om te kijken of zij misschien iets voor je kunnen ontdekken. Hopelijk hebben zij dan gelijk een oplossing voor je! Zij kunnen jou hoe dan ook direct verder helpen, want voor ons is het lastig te zien vanaf hier, wat er op jouw toestel ingesteld is en wat er eventueel anders kan.

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is? We denken in ieder geval graag nog met je mee als je onze hulp nodig hebt!
Ga ik zeker doen naar vandaag komt de mail en WhatsApp Instagram ook niet meer binnen dus ga zeker even langs, wel jammer had gehoopt dat die me veel geluk zou geven. Hoop dat het snel opgelost kan worden

Reageer