Beantwoord

Wel WiFi maar geen dataoverdracht

  • 13 december 2016
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een week een probleem met mijn iPhone 6.
Verbinding met de Ziggo router maakt hij wel en er is een WiFi logo te zien maar er is geen dataoverdracht.
Router al een paar keer dood gemaakt en opnieuw opstarten mag niet baten.
De iPhone 6 van mijn vrouw, iPad en Galaxy Tab werken wel prima.

Voorheen hielp altijd de reset van de router maar nu niet meer.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb iOS 10.2
icon

Beste antwoord door Hajar 13 december 2016, 15:14

Hi XperiaS,

Wat vreemd dat je ineens problemen ervaart met wifi. Ervaar je alleen problemen met Ziggo of lukt het om verbinding te maken met een ander wifi netwerk? Zou je eens je netwerkinstellingen kunnen herstellen. Dit doe je als volgt; Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ tik hier op ‘Herstel netwerkinstellingen’. Zo vergeet je ook je Wifi netwerk en kun je opnieuw verbinden met het netwerk.

Laat je even weten of dit werkt? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi XperiaS,

Wat vreemd dat je ineens problemen ervaart met wifi. Ervaar je alleen problemen met Ziggo of lukt het om verbinding te maken met een ander wifi netwerk? Zou je eens je netwerkinstellingen kunnen herstellen. Dit doe je als volgt; Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ tik hier op ‘Herstel netwerkinstellingen’. Zo vergeet je ook je Wifi netwerk en kun je opnieuw verbinden met het netwerk.

Laat je even weten of dit werkt? 🙂

Reageer