Beantwoord

Whatsapp bellen werkt niet op iPhone 7

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op mijn iPhone 7 met iOS 10.2.1 kan degene die mij belt mij niet horen en als ik zelf bel, kan de ontvanger mij niet horen. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door commrr 22 februari 2017, 15:51

Hoi Rolf en Thalina,

Problem solved! Was idd een update van WhatsApp Messenger. Ging ervan uit dat deze zich vanzelf zou updaten, dus niet. Na doorvoeren van de update en herstart iPhone werkt het nu weer als vanouds. Enorm bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
- Is dit bij meerdere mensen uit je contacten het geval?
- Heb je de nieuwste WhatsApp update al?
- iPhone al een keer herstart?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Commrr,

Dat is inderdaad niet handig en maakt bellen via Whatsapp wel erg lastig! Ik zie dat Rolf al een aantal goede vragen heeft gesteld (dankje!). Heb je dit bij iedereen die jou belt en die jij belt of bij één specifiek contact? Sinds wanneer heb je hier problemen mee? Als je tijdens het bellen via Whatsapp 'm op de speakerphone zet, kan de beller jou dan wel horen? Heb je ook problemen met 'gewoon' bellen? Kun je zoals Rolf al aangaf eens kijken of er een update beschikbaar is van Whatsapp? Als je via Whatsapp een spraakbericht stuurt naar iemand, hoort diegene het dan wel?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen waar het probleem precies ligt zodat we het kunnen oplossen. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Rolf en Thalina,

Problem solved! Was idd een update van WhatsApp Messenger. Ging ervan uit dat deze zich vanzelf zou updaten, dus niet. Na doorvoeren van de update en herstart iPhone werkt het nu weer als vanouds. Enorm bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Commrr,

Kijk aan, goed om te horen! Gelukkig was het dan relatief makkelijk opgelost! Veel plezier weer met bellen via WhatsApp 🙂 En als je nog eens ergens tegenaan loopt, trek gerust aan de bel. We staan voor je klaar hier op het forum!

Reageer