Whatsapp en media overzetten iOS naar Android

• 28 mei 2018
  • 2 reacties
  • 5483 Bekeken

Beste iedereen,

Zelf heb ik al het halve internet afgezocht maar letterlijk niks werkt. Ik kan met verschillende extractors wel het gesprekbestand bemachtigen maar nergens m’n media files. Er staat overal dat deze zou staan onder net.whatsapp.Whatsapp/library/media maar mijn library folder heeft helemaal geen media subfolder.. heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Gaat over een iPhone 6S naar Huawei P20. Beide volledig ge-update.

Alvast bedankt!

2 reacties

Hier t zelfde probleem.. ben ook echt al de hele tijd aan t zoeken. Maar ik krijg zelfs niet alleen de berichten over, tenzij ik 5-10 euro betaal voor een app die daarbij moet helpen. Via wat heb je dat gedaan? Dan heb ik iig iets nu ben ik alles kwijt als ik mijn huawei wil gebruiken

Vriendelijke groet,
Enige manier op alleen je chat geschiedenis over te zetten is met een iPhone extractor om vervolgens inderdaad WazzapMigrator te kopen.. Ik heb het maar gewoon opgegeven en heb nu m'n Huawei in gebruik. Heb wel m'n belangrijke gesprekken van m'n iPhone veranderd in een text bestandje zodat ik het eventueel altijd terug kan lezen. Helaas is van ios naar Android gewoon gigantisch lastig..

Reageer