Vraag

Wi-Fi op iPhone 4 werkt niet

• 8 januari 2016
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Heb hier een iPhone 4 en nu is het hele wifi icoon weg. heb al via iTunes alles hersteld, fabrieksinstenlligen, alles alleen de vpn instellingen kloppen volgens mij niet...kan ik dit ergens terugvinden....

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Heb je geprobeerd om opnieuw verbinding te maken met je draadloos internet?

De VPN instellingen hoef je niks aan te doen, tenzij je gebruikt maak van een VPN om bijvoorbeeld op afstand te verbinden met een bedrijfsnetwerk.

Ik heb niet zoveel kennis bij iOS, maar volgens mij staat er alleen een wifi icoon als die daadwerkelijk verbonden is met een wifi netwerk.

Groet,
Als ik in het menu kijk wat je van beneden naar boven "trek"dan staat heel het wifi symbool er niet bij...
En het balkje blijft grijs in de instellingen dus kan helemaal geen wifi aanklikken..
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jorih,

Ik heb even gezocht op internet wat het probleem kon zijn, en het probleem wat jij omschrijft, plus dat de wifi niet aan kan (grijs is), kwam ik tot de volgende conclusie:
Het kan zijn dat de telefoon in een "thermal shock" is gekomen. Dat wil zeggen dat de telefoon OF te warm OF te koud is geworden en daardoor iets beschadigt is.

Volgens iFixit kun je proberen om de telefoon 15 minuten in de koelkast te doen of onder een gloeilamp voor 30 minuten te doen.

Op YouTube staat een filmpje (vanaf 3:00) hoe iemand het oplost door met een föhn erop te gaan blazen.

Groet,
hartstikke bedankt ik ga het gelijk proberen!

Reageer