Beantwoord

WiFi instellen op iPhone

• 6 juni 2017
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Hoe kan het dat mijn telefoon iPhone 6 moeite heeft om netwerken te vinden en anderen in mijn omgeving daar geen probleem mee hebben.
icon

Beste antwoord door Muberra 8 juni 2017, 11:17

Hoi Actie,

Ik ga je verder helpen!

Heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen zoals mijn collega David heeft geadviseerd? Vergeet dan alsjeblieft niet om een back-up te maken zodat al je bestanden veilig zijn! Heb je een kruistest al geprobeerd? Dat is dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst om te controleren of je dan nog dezelfde netwerkproblemen ervaart. Soms kan een beschadigde simkaart ook voor netwerkproblemen zorgen namelijk. Als je dan in een ander toestel wel andere netwerken kunt vinden, dan ligt het aan jouw toestel. Heb je nog steeds dezelfde problemen, dan ligt het aan de simkaart. Zou je dat eens willen proberen?

We horen graag of het heeft geholpen! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Je kan via instellingen_algmeen-herstel-herstelnetwerkinstellingen proberen de kennelijke storing te verhelpen. Liever eerst nog gewoon uitzetten. Als dat niet helpt de iphone RESETTEN. ( de home-knop en de vergrendelknop tegelijk lang ingedrukt houden).
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Actie,

Dat is inderdaad niet erg handig! :S Zo te zien wordt er al met je mee gedacht!

Als je zegt dat de iPhone er moeite mee heeft, betekent dit dan dat de netwerken langzaam gevonden of helemaal niet? Dit gebeurt dus bij alle netwerken waarmee je probeert te verbinden? Heb je de laatste software op jouw iPhone staan of misschien zelfs onlangs de nieuwe software geïnstalleerd? Als je de nieuwste software nog niet hebt geïnstalleerd, raad ik je aan dat te doen. Anders kun je een reset uitvoeren, om te checken of dit wellicht een positief effect heeft op jouw iPhone. 🙂 In onze Toestelhulp vind je de instructies om jouw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Zorg er ook voor dat je eerst een back-up van de gegevens maakt, zodat je niets verliest!

Ik ben heel benieuwd of dit effect heeft en we zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!
De netwerken worden vaak niet gevonden of ik heb maar 1 streepje dus slechte verbinding. De laatste software staat erop. De resetten dmv homeknop heeft niet geholpen.
Reputatie 4
Hoi Actie,

Ik ga je verder helpen!

Heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen zoals mijn collega David heeft geadviseerd? Vergeet dan alsjeblieft niet om een back-up te maken zodat al je bestanden veilig zijn! Heb je een kruistest al geprobeerd? Dat is dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst om te controleren of je dan nog dezelfde netwerkproblemen ervaart. Soms kan een beschadigde simkaart ook voor netwerkproblemen zorgen namelijk. Als je dan in een ander toestel wel andere netwerken kunt vinden, dan ligt het aan jouw toestel. Heb je nog steeds dezelfde problemen, dan ligt het aan de simkaart. Zou je dat eens willen proberen?

We horen graag of het heeft geholpen! 🙂

Reageer